Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امید صبری‌پور روز یکشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا شادگان بیان کرد:با توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای شادگان فراهم شده است.

وی افزود: در آستانه برگزاری انتخابات، برای اینکه شهروندان در شرایط کرونایی، بدون دغدغه در شعب اخذ رای حاضر شوند فرآیند ضدعفونی و پاکسازی شعب اخذ رای در سطح شهرها و روستاها توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان در روز رای گیری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه با اشاره به تعیین هشت مرکز تزریق واکسن به گروه‌های هدف در سطح شهرها و روستاهای شادگان گفت: تلاش می شود با برنامه ریزی دقیق و همراهی همه جانبه از سوی متولیان این امر، طرح انبوه واکسیناسیون عمومی کرونا در این شهرستان با سرعت بیشتری انجام شود.

وی به مصوبات قبلی ستاد مدیریت کرونا شادگان اشاره کرد و افزود: اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی الزامی است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰  بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد ، افزود: روز جمعه  ۲۸ خرداد شاهد حضور گسترده و با شکوه مردم پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد با تقدیر و تشکر از مجموعه ستاد مقابله با کرونای شهرستان و زحمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان شادگان گفت: با همت و تلاش اعضای ستاد کرونای شهرستان، شادگان در وضعیت روند نزولی ابتلا به کرونا قرار گرفته‌ و امید است با یاری خداوند متعال و همراهی و همکاری مردم به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

وی با اشاره به پیگیری‌ صورت گرفته درخصوص ارتقای دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه علوم پزشکی گفت:سعی ما بر این است که شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یابد.

آبادان ، خرمشهر و شادگان زیر مجموعه دانکشده علوم پزشکی آبادان هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا شادگان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰ کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا شادگان انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا شادگان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری علوم پزشکی اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردکان فرمانداری ویژه شد

ایسنا/یزد هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

هیئت وزیران در جلسه عصر روز یکشنبه و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

بر این اساس هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد شماره ۱۲۴۹۲۴ مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۸ وزارت کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد که وزارت کشور موظف است در شهرستان اردکان استان یزد، فرمانداری ویژه دایر کند.

شهرستان اردکان یکی از شهرستانهای استان یزد در مرکز ایران است؛ شهر اردکان مرکز این شهرستان است؛ جمعیت این شهرستان در سال ۱۳۸۵ برابر با ۷۳٫۲۹۲ نفر بوده است؛ شهرستان اردکان ۳۲% پهنه استان یزد (بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع) را در خود جای داده و وسیعترین شهرستان در استان یزد است.

شهر اردکان در طول جغرافیایی ۵۳ درجه و ۴۸ دقیقه شرقی و عرض جغرافیایی ۳۲ درجه و ۲۰ دقیقه شمالی واقع شده است؛ اردکان بر سر راه تهران به کرمان و بندرعباس واقع شده که این راه از مرکز شهر (جاده سنتو یا دکتربهشتی) می‌گذرد و در قلب کویر مرکزی ایران جای دارد؛ موقعیت قرارگیری شهر در دشت یزد - اردکان می باشد.

در قسمت غربی شهر آبادی های دهستان عقدا، در قسمت جنوبی دهستان بفروئیه میبد و در قسمت شرقی دهستان زرین قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج