Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کِجانی روز دوشنبه در نشست هماهنگی های انتخاباتی با مدیران آموزش و پرورش شهرری اظهار داشت: همه باید برای تحقق این موضوع مهم با رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری و اخلاق مداری که از شاخصه های مهم تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است، تلاش کنند.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری افزود:  افزایش میزان رضایت و رفع مشکلات فرهنگیان جزو اولویت ها بوده است که در این خصوص دولت با تغییر قوانین و پرداخت معوقات، زمینه افزایش حقوق فرهنگیان که یکی از مطالبات مهم این قشر بود را تا حدودی فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار تهران ادامه داد: در شهرستان ری تا آخرین روز دولت به شهروندان خدمت رسانی خواهد شد و در حوزه مدارس و فضاهای آموزشی نیز پروژه هایی از محل اعتبارات دولتی و با مشارکت خیرین در حال اجرا است که در مجموع، اجرای این پروژه های عمرانی در رضایت عمومی و مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تاثیرگذار خواهد بود.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در تمام ادوار انتخابات، معلمان نقش اساسی در امور اجرایی و شور و نشاط انتخابات داشته اند و امروز نیز فرهنگیان به نحوی عمل کنند تا همه در روز انتخابات در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و درصد مشارکت مطلوبی در سطح شهرستان ری رقم خورد.
رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ری خاطرنشان کرد: عوامل امور اجرایی انتخابات در شهرستان ری آموزش های لازم را فراگرفته اند تا در طول زمان رای گیری رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را بصورت جدی مدنظر قرار دهند زیرا حفظ سلامت مردم در اولویت ستاد انتخابات شهرستان ری است.

به گزارش ایرنا،   انتخابات ۲۸ خرداد در ۵۹ نقطه روستایی و عشایری و پنج شهر شهرستان ری برگزار می شود و  مرکز شهرستان ری نیز بر اساس قانون در حوزه انتخابیه تهران، ری و تجریش قرار دارد،  ۴۹۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش رو پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد

مهدی دهرویه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به مرحله دوم کشیده شد.

وی افزود: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گنبد کاووس در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود.

فرماندار گنبد کاووس با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رای در مرحله نخست با ۲۰ درصد افزایش مشغول به فعالیت شد، گفت: برای این دوره از انتخابات ۲۳۰ شعب در شهرستان گنبد کاووس فعال خواهد شد که از این تعداد ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبد و بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای داشلی برون در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: از این تعداد ۱۰۱ شعبه مربوط به حوزه شهری و ۱۲۹ شعبه مربوط به حوزه روستایی است.

دهرویه از فعالیت ۶۲ شعبه به صورت سیار و ۱۶۸ شعبه به صورت ثابت در روز انتخابات ۲۱ اردیبهشت در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

وی افزود: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

از دوازده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس ۶ مرحله انتخابات به دور دوم کشیده شد.

کد خبر 6092638

دیگر خبرها

  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود