Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی ظهر دوشنبه در نشست با مدیرعامل آب منطقه‌ای بوشهر که با موضوع بررسی وضعیت آب دشتستان برگزار شد بیان کرد: دشتستان با چالش‌های زیادی در حوزه آب هم در زمینه آب شرب و هم در زمینه آب کشاورزی با مشکلات جدی روبه‌رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با انتقاد از تحقق نیافتن وعده‌های مسئولان استانی و کشوری برای تامین اعتبارت مورد نیاز طرح‌های حوزه آب دشتستان، عنوان کرد: سد دالکی از مهمترین و بزرگترین پروژه‌های شهرستان دشتستان و استان بوشهر است، ولی به دلیل تامین نشدن اعتبار مسیر کندی را برای تکمیل طی می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر تلاش‌ها و پیگیری‌های سال قبل، از ابتدای امسال نیز پیگیری مجدانه‌ای برای تامین اعتبارات سد دالکی داشته‌ام.

رضایی تاکید کرد: علیرغم نامه و قول و وعده معاونین رئیس جمهور و وزیر نیرو، هنوز اعتبارات سد دالکی تامین نشده است.

بیشتر بخوانید

بی‌پولی ساخت سد دالکی را کند کرد ۷ سد در استان بوشهر در دست ساخت است

او ادامه داد: با رئیس مجلس، وزیر نیرو، معاونین رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و معاونان وی، معاون سپاه، معاون وزیر نیرو و… در این زمینه صحبت کردم و وعده پیگیری دادند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش‌های مدیران شرکت آب منطقه‌ای بوشهر بیان کرد: به خاطر اهمیتی که این پروژه داشته و برای مردم بسیار مهم است، بار‌ها و بار‌ها از وزیر نیرو درخواست کردم که اعتبارات مورد نیاز تأمین شود و وزیر نیرو قول داد، ولی کاری نکرده است.

رضایی با بیان اینکه ناچاریم برخی واقعیات را با مردم در میان بگذاریم، گفت: انتظار می‌رفت که اقدام عملی و جدیت بیشتری در مدیریت اجرایی استان برای پیشرفت سد دالکی شاهد باشیم، اما یا نخواستند یا نتوانستند، که در هر صورت مردم ضرر کردند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب تامین اعتبار سد دالکی وزیر نیرو وزیر نیرو سد دالکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: شهرداری‌ها باید ضمن رعایت اصول و قوانین و با نگاه تسهیل گرایانه به شرکت‌های پیمانکار پروژه مربوطه، همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص جوی و مشکلات حوزه مخابراتی در بخش ثابت، باید هر چه زودتر در اجرای پروژه فیبرنوری که یک پروژه ملی است، اقدام لازم را اجرایی کنند و در این زمینه شهرداری و اپراتورها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رستمیان با اشاره به تأخیر اتفاق افتادن در اجرای این طرح در استان تاکید کرد: شرکت‌های پیمانکار طرح فیبر نوری باید با افزایش تجهیزات و اقدامات لجستیکی لازم، این عقب ماندگی از برنامه را جبران کنند.

کد خبر 6090068

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود