Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: براساس بررسی های میدانی انجام شده کاندیداها و نمایندگان آن ها نوعا رعایت پروتکل های بهداشتی را در حد قابل قبولی انجام می دهند.

به گزارش ایسنا، علیرضا زالی در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در خصوص روند واکسیناسیون کرونا در این استان گفت: فعلا توانستیم عمده گروه های بالای ۷۰ سال را پوشش دهیم و لکه گیری این گروه ها نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا به محض اینکه واکسن در اختیار ما قرار گیرد فرایند واکسیناسیون در دیگر گروه های سنی آغاز خواهد شد.

زالی ضمن قدردانی از کاندیداها و نمایندگان آن ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: بررسی های میدانی نشان می دهد نوعا رعایت پروتکل ها قابل قبول بوده است و حتی خود ستادها نیز علاقه مند هستند که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. در  بررسی های میدانی نشان داده شد مدیریت ستادها در انطباق با شیوه نامه های بهداشتی عملکرد خوبی داشتند.

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تأکید بر اینکه در تهران ظرف ۱۰ روز اخیر نسبت به اوایل خردادماه شرایط بهتری را در روند شیوع کرونا ویروس طی می کنیم، افزود: فرایند کاهش آمارهای کرونا در تهران کند است. در رابطه با بیماران جدیدی که بستری می شوند در سطوح مختلف با کندی در ترخیص بستری ها مواجه هستیم. البته در خیز سوم این بیماری نیز در دو هفته آخر این الگو را تجربه کردیم در مجموع در تهران نزول آمارها نسبت به همه استان ها با کندی بیشتری انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ همه باهم علیه کرونا رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون هوای پایتخت با شاخص ۹۵ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

در ۲۴ گذشته هم میانگین شاخص کیفیت هوا بر عدد ۸۱ قرار داشته و کیفیت هوای پایتخت قابل قبول بوده است.

وضعیت کیفیت هوای مناطق مختلف شهر تهران:

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.
از ابتدای سال جاری تا به امروز در تهران ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول به ثبت رسیده است.

وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران:

کد خبر 847199 منبع: فارس برچسب‌ها آلودگی هوا خبر مهم تهران

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس