Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:06:30 GMT

انتخابات یکی از برکات انقلاب برای مردم است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۳۳۲۹

انتخابات یکی از برکات انقلاب برای مردم است

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - محمد رضا یوسف نژاد*: در این روزهای حساس برای خلق حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بهتر است به چرایی شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فکر کنیم.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انقلابی مردمی و برگرفته از رأی مردم است و در ۲۸ خرداد ماه بار دیگر با حضور حماسی آحاد جامعه در پای صندوق‌های رأی نشان خواهیم داد که این نظام یک نظام مردم سالار دینی و متکی بر آرای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور همیشگی مردم

در ۲۸ خرداد انتخاباتی مهم و تأثیرگذار در ایران اسلامی برگزار می‌شود و محور مهم این میدان انتخاباتی، خود مردم و حضورشان در پای صندوق‌های رأی است. با نزدیک شدن به زمان انتخابات این سوال در ذهن‌ها از جمله جوانان و رأی اولی‌ها خطور پیدا می‌کند که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟

در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی هر گاه که مشکلاتی برای کشور حادث شده است مردم با رغبت بیشتری در پای صندوق‌های رأی حاضر شده تا جواب دندان‌شکنی به کینه‌های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب بدهند.

انتخابات در هر کشور و مشارکت مردم منجر به بالا رفتن قدرت سیاسی آن کشور می‌شود و نظام‌های مردم‌سالار اداره کشور را از راه اتکا به آرا عمومی پیش می‌برند و تعیین سرنوشت مردم می‌بایست با شرکت و انتخاب خودشان اتفاق بیفتد و هر تغییری فقط از مسیر صندوق رأی میسر است.

این انتخابات در گام دوم انقلاب برای اقتدار ایران مهم است و برای همین دشمنان تلاش دارند با تبلیغات منفی مانع از حضور مردم در انتخابات شوند. دشمنان با تزریق ناامیدی در جامعه درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند تا بتوانند برنامه‌های بعدی مقابله با نظام و انقلاب را ادامه دهند.

عبور از تهدیدها

مردم ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با انواع تهدیدها و تحریم‌ها روبرو بوده اما انتخابات در آن تعطیل نشده و این بار نیز مردم در این امر خطیر سهیم خواهند شد و اجازه خودنمایی به دشمنان را نخواهند داد.

منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برپایی انتخاباتی سالم، با مشارکت بالای مردم، رقابت جدی، شکل‌گیری شوراها در تمامی شهرها و روستاها و انتخاب رئیس جمهوری مقتدر با رأی حداکثری است.

دشمنان می‌خواهند مردم ایران را خسته نشان دهند اما تجربه ۴۲ ساله نشان داده است که ملت ایران خسته نمی‌شود بلکه دشمنان را خسته خواهد کرد.

کد خبر 5234368

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب ستاد انتخابات استان سمنان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات انقلاب اسلامی ایران انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر آمار کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند