Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه واکسن ایرانی فخرا با بیان این‌که نتایج مطالعات این واکسن منتشر می‌شود، گفت: امیدوار هستیم که از اواسط تابستان با بهره‌برداری از کل زیرساخت‌ها، حدود یک تا ۱.۵ میلیون دوز واکسن کرونا را در ماه تولید کنیم. - اخبار اجتماعی -

احمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا با بیان این‌که در فاز اول کارآزمایی بالینی واکسن کرونای "فخرا" با موفقیت به 135 نفر داوطلب تزریق شد، اظهار کرد: در این فاز بی‌خطری واکسن فخرا محرز شد و فاز دوم کارآزمایی بالینی واکسن فخرا روی 500 نفر داوطلب در تهران از 19 خردادماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که "آیا نتایج مطالعات کارآزمایی بالینی واکسن فخرا منتشر می‌شود؟" تصریح کرد: بله؛ نتایج آماده شده و در ماه آینده منتشر می‌شود. در فاز اول، به دنبال این بودیم که بدانیم در پی تزریق واکسن کرونا، سیستم ایمنی داوطلبان تحریک می‌شود یا خیر که ایجاد "آنتی بادی‌های نوترالیزان" در خون داوطلبان ثابت کرده است که این واکسن قابلیت خنثی‌سازی ویروس را دارد البته باید برای اثبات ایمنی‌زایی واکسن، فاز سه نیز انجام شود تا بتوانیم با قطعیت درباره ایمنی‌زایی واکسن صحبت کنیم و باید در جامعه آماری بالا درصد اثربخشی واکسن را بررسی کنیم که این امر مستلزم اجرای فاز سوم است و پس از اجرای فاز دوم، با مجوز وزارت بهداشت وارد فاز سوم خواهیم شد‌.

مدیر پروژه واکسن ایرانی فخرا درباره زیرساخت تولید انبوه واکسن نیز گفت: ما امیدوار هستیم که از اواسط تابستان با بهره‌برداری از کل زیرساخت‌ها، حدود یک تا 1.5 میلیون دوز واکسن کرونا را در ماه تولید کنیم. پس از اجرای فاز سوم مطالعه بالینی، می‌توانیم درخواست مجوز مصرف اورژانسی واکسن را به سازمان غذا و دارو ارائه کنیم.

رئیسی: به 70 درصد جمعیت کشور تا پایان سال واکسن کرونا تزریق می‌شودمجوز مصرف "واکسن کووایران برکت" صادر شد/ صدور مجوز واکسن پاستور تا هفته آینده

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن ایرانی کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن ایرانی کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا بالینی واکسن منتشر می شود واکسن کرونا واکسن فخرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس

احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال 90 ایرانی را با نام P90 منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

موتور ME16 با حجم 1600 سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی 5 سرعته متصل است.

 فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R15، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • از مصرف رب‌ گوجه کپک‌زده پرهیز شود
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد