Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:32:06 GMT

حفاظ و نرده کرکره ای برای امنیت ورودی منازل

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۴۵۰۰

حفاظ و نرده کرکره ای برای امنیت ورودی منازل

انواع نرده های حفاظتی و کرکره ای برای ایجاد امنیت ساختمان و اماکن طراحی شده که برخی پیچیده و برخی ساختار ساده تری دارند. یکی از راههای بالاتر بردن امنیت نصب حفاظ کرکره برقی و حفاظ های ضد سرقت است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت آهن سازه، همانگونه که از قدیم مرسوم بوده و تجربه نشان داده حفاظ های سنتی و سپس نسل جدیدتر آنها می توانند بعنوان یک حفاظ کارآمد و ضد سرقت برای انواع کاربری ها نصب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرکره برقی

استفاده از درب کرکره برقی چرا اینقدر متداول شده است؟ پارکینگ یا مغازه شما به هر شکل و در هر ابعادی که باشد دارای یک درب است که ورود و خروج از آن را تسهیل می‌کند. با پیشرفت قدرت طراحی صنعتی و افزایش تنوع در مدل‌های درب، درب کرکره‌ برقی به یکی از متداول‌ترین انواع درب‌های امروزی تبدیل شده است. عوامل زیادی هستند که در قیمت کرکره برقی تاثیر دارند که می شود به نوع تیغه، اندازه کرکره، ابعاد کرکره، جنس تیغه و هزینه نصب کرکره برقی و ... اشاره کرد. 

جک درب پارکینگ

آسانی در تردد خودرویی از پارکینگ ها با کمک جک درب برقی پارکینگ همیشه به یک امر مهم، در جوامع امروزی تبدیل گشته است. روزانه پیشرفته ترین خط تولید در کارخانه ها راه اندازی، و جدیدترین و پرکاربردترین کالاها را به بازارها معرفی می کنند. جک درب پارکینگ که از سال 1970 و با عملکرد هیدرولیکی ساخته شده اند، انقلابی بزرگ در آسانی تردد خودرویی از درون منزل ها ایجاد کردند. جدید بودن این نوع سیستم و کارکرد هیدرولیکی آن ها باعث شد خریداران این محصولات، در قشر پر درآمد جامعه باشند. شرکت و کمپانی نوظهور در آن زمان برای به دست آوردن تمامی بازار، محصولاتی ارزان ولی با کیفیت بالا تولید کردند، تا قشر متوسط جامعه به این محصولات دسترسی تمام کمالی را داشته باشند.

حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان به گروهی از نرده های تسمه شکل به هم پیوسته گفته می شود که برای حفاظت از راه های ورودی منزل مورد استفاده است. این حفاظ ها با توجه به نسبت قیمت به میزان امنیت ایجاد شده می توانند گزینه مناسبی برای آپارتمان باشد. این درب محافظ آهنی با الهام از ساز آکاردون ساخته شده و به همین دلیل در بازار از آن به نام حفاظ آکاردئونی یاد می شود. این نرده های کشویی به هم پیوسته اغلب فلزی بوده و به دلیل سنگین بودن وزن مدل های فلزی ویژگی مقاومت و حفاظ ضد سرقت بودن آن بهتر است. معمولا به شکل مشبک ساخته می شوند که تسمه ها به شکل لوزی به هم متصل شده اند. حفاظ اکاردئونی بدون اشغال فضای زیادی قابلیت باز و بسته شدن را دارد و می توان در فضاهایی که مشکل کمبود جا دارند از این نوع حافظ درب استفاده کرد.

حفاظ پنجره

یکی از روش‌های اصولی محافظت و پوشش پنجره و در ساختمان از عوامل مختلف بیرونی، ساخت حفاظ پنجره و در است. با نصب حفاظ مخصوص روی انواع پنجره و در ساختمان‌های مسکونی و تجاری امکان رخ دادن بسیاری از حوادث کاهش پیدا کرده و نمای ساختمان زیباتر به نظر می‌آید. امروزه ساخت حفاظ در و پنجره توسط افراد متخصص و کاربلد در این زمینه و بر اساس نوع درب و پنجره صورت می‌گیرد. 

ساخت حفاظ نرده پنجره، بخش کوچکی از خدمات ساختمانی آهن سازه است که متخصصین ساخت و تولید نرده حفاظ آهنی ساختمانی آهن سازه با داشتن تجربه برای ارائه خدمات به مشتریان پاسخگو می باشند. امنیت اولین عاملیه که هنگام خرید یا اجاره یک ملک، چه به عنوان محل امن زندگی و چه به عنوان ساختمانی اداری، بهش توجه می کنیم. خوشبختانه امروزه انواع طرح و اقسام حفاظ پنجره کلاسیک، آکاردئونی، ابرویی، فانتزی و…. علاوه بر زیبایی، آرامش و امنیت ما را هم فراهم می کنن.کافیه ویژگی‌های هر کدام از این مدل‌های متنوع را بدونید تا به راحتی بتونید، حفاظ پنجره دو جداره مناسب ساختمانتان را، انتخاب کنید. امیدواریم این مطلب، راهنمای خوبی در این زمینه براتون باشه. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حفاظ آکاردئونی کرکره برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی، ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.   سردار احمد نگهبان افزود: در بررسی یکی از سرقت‌ها در خیابان شهید نقیبی فر، مشخص شد سارقان در نبود صاحبخانه، همه وسایل و حتی تأسیسات خانه را به ارزش سه میلیارد ریال سرقت کرده اند.   این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با بررسی دقیق صحنه جرم و با توجه به سرنخ‌های به جامانده، سرانجام یکی از متهمان را شناسایی کردند و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.   وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، تعداد زیادی از اموال مال باخته‌ها را کشف کردند.   سردار نگهبان افزود: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی با همدستی یکی از دوستانش و فروش اموال مسروقه به دو مالخر، اعتراف کرد.   وی گفت: در ادامه این عملیات با دستگیری همدست متهم و دو مالخر، تعداد زیادی اموال مسروقه شامل پنج عدد شیرآلات اهرمی، بیش از ۵۰ عدد کلید و پریز، دو عدد ساعت مچی، پنج عدد ادکلن، چهار کیسه برنج، بیش از ۵۰ قلم ظروف آشپزخانه، دستگاه سرخ کن، توستر، چرخ گوشت و آبمیوه گیری کشف کردند و به مال باخته‌ها تحویل دادند.   جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟