Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  سید ولی موسوی  در جمع اعضای  کارگروه‌های ۲۰ گانه کمیته فرهنگیان شهرستان‌ بویراحمد گفت: فرهنگیان به عنوان قشری تاثیر‌گذار  در جامعه  هم در برگزاری انتخابات و هم  زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم  نقش مهم و تعیین کننده ای دارند

 وی با بیان  اینکه  مردم  امروز از فساد ، تبعیض و ناکارآمدی مدیران نالایق به سطوح آمده‌اند گفت: حضور  آیت اللّه رئیسی در انتخابات‌ موجی از شور شعف میان مردم به وجود آورد و به دلیل کارنامه درخشانی که در مسئولیت‌های مختلف داشتند  امروز  مورد اقبال مردم به ویژه جامعه فرهنگی واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی  مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ضامن اقتدار ، بقا و تداوم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جامعه بزرگ فرهنگیان با درک شرایط کنونی از همه  توان خویش برای روی کار آمدن  دولتی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی  حمایت  می‌کند  .

موسوی به متانت و اخلاق والای انسانی و اسلامی  سید ابراهیم رئیسی در مناطرات  اشاره  کرد و گفت:  کارگروهای مختلف کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی  در برخوردهای چهره به چهره  و گروه‌های فضای مجازی  ضمن رعایت ادب و احترام و پرهیز از تندی و خشونت  با منطق و استدلال و صبر وحوصله  به ابهامات  پاسخ دهند و بستر را برای حضور  حداکثری مردم فراهم نمایند.

وی اظهار امیدواری  کرد: با انتخاب آگاهانه‌  در ۲۸ خرداد  مردم طعم شیرین عدالت و خدمت را خواهند چشید.

وی همچنین از برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان حامی  آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و گفت: این همایش امروز سه‌شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مسجد فاطمه‌الزهراء امامت ۱۸  با سخنرانی دکتر مجید امیدی  شهرکی مدیرکل سیاسی و امنیتی نهاد  ریاست جمهوری در دولت دهم برگزار می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: این همایش  در حمایت از سید ابراهیم رئیسی  با حضور پرشور و گستردة  فرهنگیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله رئیسی انتخابات فساد فرهنگیان آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • لبه تیغ
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»