Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@22:47:49 GMT

حمید استیلی: زمین‌های عطاران را من بالا نکشیدم!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۵۱۷۰

حمید استیلی: زمین‌های عطاران را من بالا نکشیدم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید استیلی تجربه جالبی در بازیگری داشت. او در فیلم فوتبالیست ها در دهه 70 بازی کرد. در آن فیلم علی پروین هم حضور داشت. استیلی می گوید: «من و علی آقا را راضی کردند که در این فیلم بازی کنیم. البته در آن فیلم برزگر، هاشم حیدری، محمد پروین و چهره های دیگر هم حضور داشتند. خانم فاطمه گودرزی هم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون کار خیر بود ما در آن فیلم بازی کردیم.»

در فیلم مصادره هم نام استیلی مطرح شد. در آن فیلم رضا عطاران گفت چهره سابق تیم ملی زمین های او را بالا کشیده است. استیلی با خنده می گوید: «نه بابا. من زمین های ایشان را بالا نکشیدم. اتفاقا برای اکران خصوصی فیلم مصادره دعوت شدم که آنجا به آقای عطاران گفتم به ما هیچی ندادند. بعد از بازی استرالیا هم گفتند در نواب به شما خانه می دهیم. کاعذش را هم دادند ولی خانه را ندادند» 

252 252

کد خبر 1525472

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رضا عطاران حمید استیلی باشگاه پرسپولیس آن فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هافبک پرتغالی تیم تراکتور که این فصل 9 پاس گل داده و همراه با ابوالفضل جلالی صدرنشین گلسازان لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، در حالی پای به بازی استقلال می‌گذارد که برای حفظ جایگاه صدرنشینی خود باید در این بازی هم پاس گل بدهد.

نکته جالب در مورد آلوز این است که او فصل گذشته توانست در بازی با پرسپولیس و استقلال برای تیمش گلسازی کند و حالا تجربه جالبی از نمایش درخشان برابر دو تیم سرخابی دارد.

با این حال ریکاردو این فصل در برابر تیم‌های مدعی عملکرد چندان خوبی نداشته و با وجود اینکه 9 گل ساخته، برابر مدعیان چندان موفق ظاهر نشده و حالا این آخرین فرصت اوست تا بتواند هدف خود را تحقق بخشد و در برابر استقلال دو رقمی شود.

این در حالی است که ریکاردو آلوز در دوران قربان بردیف و پاکو خمس به عنوان عنصر اصلی بازی‌سازی تراکتور شناخته می‌شد و با تکنیک بالا و تسلط بالا در انتقال توپ، بازیکنی مهم در ترکیب این تیم به حساب می‌آمد، اما به هر حال دوندگی کم این بازیکن باعث شده تا انتقاداتی را هم متوجه خود ببیند.

اما دیدار با استقلال جایی است که ریکاردو می‌تواند یک بار دیگر ارزش ذاتی خود به عنوان یک فوق‌ستاره در سطح فوتبال ایران را به نمایش بگذارد، خصوصا اینکه او فصل گذشته به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت و تراکتور سراسیمه موفق شد قرارداد او را تمدید کند و حالا این تقابل جایی که الماس تراکتور نشان دهد که ارزش این هزینه بیشتر از سوی باشگاه را داشته است.

دیگر خبرها

  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد