Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و آنالیز مدل‌های عددی، تا پایان هفته در سطح استان بیانگر آسمانی صاف تا کمی ابری در برخی نقاط با غبار رقیق در بعد از ظهر‌ها گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید است.

بیشتر بخوانید

استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته در چهارمحال و بختیاری

طی این هفته در سطح منطقه استقرار هوای گرم انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزش باد وضعیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در اغلب نقاط رشد ابر و افزایش سرعت باد تا بازه نسبتاً شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
بهمن محمدی مقدم گفت: همچنین این مدت در مناطق جنوب شرقی احتمال رخداد بارش‌هایی خفیف گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود، برای پنجشنبه و جمعه در همه نقاط جوی آرام و پایدار بر منطقه حاکم است.
محمدی مقدم افزود: روز شنبه با حاکمیت شرایط ناپایدار در ساعات بعدازظهر علاوه بر پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد در برخی نقاط استان این شرایط با بارش‌هایی به‌صورت خفیف و پراکنده و گاهی رعدوبرق همراه خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری