Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:12:46 GMT

تخریب دولت بازی در زمین دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۷۸۰۱

تخریب دولت بازی در زمین دشمن است

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در آیین افتتاح چهار پایگاه مدیریت بحران و فوریت های پزشکی در استان قزوین که به صورت ویدیو کنفرانس در سالن مدیریت بحران استانداری  برگزار شد، افزود: باید شکر گزار هر اقدامی که برای عزت و آبروی کشور می‌شود، باشیم.

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا؛ دولت در سال‌های گذشته اقدامات قابل توجهی داشته است که باید قدردان زحمات تمام خدمت گزاران این نظام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین عنوان کرد: دولت ها در جمهوری اسلامی ایران خدمت گزار مردم و انقلاب و نظام هستند و دشمنان ما امروز با دیدن موفقیت های کشور و خدمات انبوه ارایه شده از سوی دولت با وجود تمام سختی ها و تحریم ها بهت زده شده اند.

استاندار قزوین با بیان اینکه دولت در حوزه بهداشت و درمان، گام های بزرگی برداشته است و این اقدامات، باعث امیدافزایی ملت شده است؛ افزود: نباید به خاطر منافع سیاسی خود عملکرد دولت را زیر سوال ببریم و با تشویش اذهان عمومی باعث کاهش امید در بین مردم شویم.

وی در ادامه از همه مردم قزوین خواست تا روز جمعه با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای، انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سازمان اورژانس کشور هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سازمان اورژانس کشور انتخابات ۱۴۰۰ سازمان اورژانس کشور استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود

استاندار قم با بیان اینکه باید شرایط واگذاری زمین به مردم را تسهیل کنیم، گفت: شرایط فعلی برای مردم راحت نیست و هدف ما از ترویج مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا با این شرایط محقق نخواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در قرآن تأکید شده که امور خود را با خرد جمعی پیش ببرید.

وی با اشاره به اینکه انسان یک موجود اجتماعی است، مطرح کرد: خلقت انسان به‌صورتی بوده است که باید مشکلات خود را به‌صورت اجتماعی و گروهی حل کند.

استاندار قم با بیان اینکه نکات بسیاری در رابطه با اهمیت شورا و نقش خواص در شوراها وجود دارد، عنوان کرد: شوراها ارتباط نزدیک‌تری با مردم دارند و بهتر از مشکلات آگاهی دارند.

وی با تأکید بر اینکه اصل هدف خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: باید شکرگذار باشیم که خداوند توفیق خادمی و نوکری مردم را به ما داده است.

آقامیری با بیان اینکه باید شرایط واگذاری زمین به مردم را تسهیل کنیم، تصریح کرد: شرایط فعلی برای مردم راحت نیست و هدف ما از ترویج مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا با این شرایط محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز اصالت روستا را نیز تبدیل به شهری کرده‌ایم، یادآور شد: روستا باید خودگردان بوده و محصولات مورد نیاز خود را توسط مردم تأمین کند.

استاندار قم با بیان اینکه البته واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود، گفت: قطعاً با شورایی که خوش‌نشین را از افراد مهاجر تشخیص ندهد، برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان خواهد بود، اذعان کرد: عملکرد 11 نفر از مدیران کل استانی در حال بررسی است و قطعاً اتفاقی در این راستا رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان