Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@20:42:44 GMT

اعتراف آسترازنکا به شکست در درمان کرونا با آنتی بادی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۸۹۴۸

اعتراف آسترازنکا به شکست در درمان کرونا با آنتی بادی

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، به نقل از رویترز، شرکت داروسازی آسترازنکا اعلام کرد تحقیقاتش درباره استفاده از یک نوع درمان با آنتی بادی مونوکلونال به نام AZD۷۴۴۲ برای جلوگیری از شدت ابتلای فردی که قبلاً در معرض ویروس کرونا قرار داشته، موفقیت آمیز نبوده است.

طبق بیانیه شرکت، شرکت کنندگان در این آزمایش بالینی، افراد بالای ۱۸ سال بوده‌اند که قبلاً واکسن نزده بودند و طی ۸ روز قبل در نزدیکی فردی مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با تزریق واکسن مذکور به افراد گروه کنترل، ریسک ابتلاء به کووید ۱۹ با نشانگرهای واضح، در مقایسه با گروه پلاسیبو ۳۳ درصد کاهش یافت که از لحاظ آماری چندان قابل توجه نیست.

این شرکت مشغول مطالعه درمان افرادی است که قبلاً در برابر ویروس قرار گرفته‌اند و سعی دارد شدت ابتلاء به بیماری را کمتر کند. درمان با آنتی بادی مونوکلونال به گروهی از داروها تعلق دارد که رفتار آنتی بادی‌های طبیعی بدن را در مقابله با بیماری تقلید می‌کنند.

شرکت‌های رقیب آسترازنکا یعنی «رجنرون فارماسوتیکال» و «الای لیلی» هر دو درمان‌های مبتنی بر آنتی بادی مونوکلونالی ابداع کرده‌اند که اکنون در آمریکا اجازه استفاده برای درمان بیماران مبتلا به ویروس را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آنتی بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین 

به گزارش نشریه The War Zone (TWZ)، بیل لاپلانت، معاون لوید آستین، رئیس پنتاگون، در اظهاراتی به شکست تسلیحاتی که ایالات متحده به اوکراین ارائه کرده است، اعتراف کرد.

لاپلانت گفت که مهمات هوا به زمین ارائه شده به اوکراین به دلیل جنگ الکترونیک و سایر عوامل عملکرد ضعیفی داشته است. وی افزود که ارتش اوکراین مجبور شد آنها را به همین دلیل رها کند.

او نام خاصی را مشخص نکرد، اما این نشریه می‌گوید که ممکن است در مورد بمب‌های "هوشمند" GLSDB باشد. همانطور که لاپلانت خاطرنشان کرد، واشنگتن مهمات زمینی را برای نیرو‌های مسلح اوکراین (AFU) ارسال کرد، اما آنها ناکارآمد بودند.

رایدر پیشتر گفته بود که ایالات متحده از قبل روند انتقال تسلیحات به کی یف را به عنوان بخشی از بسته حمایت نظامی جدید آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تحلیل‌گر صهیونیست: السنوار در مدیریت جنگ بر ما برتری دارد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین