Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@22:57:24 GMT

خرید عینک شوپارد، از فروشگاه آنلاین چلسی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۹۴۶۱

خرید عینک شوپارد، از فروشگاه آنلاین چلسی

خرید عینک آفتابی ممکن است آسان به نظر برسد. اما اگر می‌خواهید بهترین عینک آفتابی را در یک فروشگاه اینترنتی عینک پیدا کنید، ممکن است با چالش‌هایی مواجه شوید. خبر خوب این است که برندهای مطرحی مانند شوپارد در ایران به فروش می رسند و شما می توانید با تمرکز بر مواردی که در ادامه بیان می‌کنیم، کار را ساده کرده و اطمینان حاصل کنید که خرید صحیح را انجام می دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا بیایید برند شوپارد را بررسی کنیم.

عينك آفتابی شوپارد

شوپارد یک برند عینک آفتابی است که در سال 1860 توسط لوئیس اولیس شوپارد تاسیس شد. این برند در سراسر اروپای شرقی، اسکاندیناوی و روسیه به یک مارک معروف تبدیل شد و با ارائه انواع لوازم جانبی مد گسترش یافت. عینک آفتابی شوپارد به دلیل داشتن منحصر‌به‌فردترین سبک‌ها و طرح‌ها، کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد گران قیمت برتر شناخته شده است.

عمده محصولات فروخته شده توسط Chopard در ایتالیا ساخته می‌شود و برای فروش به ایالات متحده صادر می‌شود. اگر به دنبال شیک‌ترین عینک های آفتابی هستید ، عینک شاپورد برندی است که مورد تایید بین المللی قرار گرفته است.

ویژگی‌ های عینک شوپارد و تاریخچه این برند سوئیسی باعث محبوبیت بالای این برند شده است. خبر خوب این است که اکنون می توانید با خرید از عینک چلسی در ایران نیز عینک شوپارد مردانه و زنانه را تهیه کنید.

چرا باید از عینک آفتابی شوپارد استفاده کنیم؟

استفاده از عینک آفتابی فقط برای زیبایی نیست و مزایای دیگری نیز دارد:

در طور روز از چشمان شما در مقابل اشعه‌های مضر ماورا بنفش (UV) محافظت می‌کند. هنگام دوچرخه سواری یا دویدن، از چشمان شما در برابر خاک محافظت می‌کند. خستگی چشم و چین و چروک‌های ناشی از نور شدید را کاهش می‌دهد. به شما کمک می‌کند تا بهتر دیده شوید. نکاتی که باید هنگام خرید عینک به آن ها توجه کنیم

آیا می خواهید از عینک خود به‌صورت روزمره و هنگام رانندگی استفاده کنید یا هنگام قدم زدن؟ در اینجا نکاتی برای انتخاب بهترین عینک آفتابی را جمع‌آوری کرده‌ایم.

نوع حفاظت عینک از چشم

عینک های آفتابی با لنزهای با کنتراست بالا برای استفاده روزمره یا رانندگی ایده‌آل هستند زیرا در حالی که اجازه می‌دهند چشم شما به خوبی ببیند،  به خوبی از آن‌ها محافظت می‌کنند. لنزهای با کنتراست بالا همچنین چشم ها را قادر می‌سازند تا در مقابل تغییر شرایط نوری واکنش طبیعی نشان دهند.

لنزهای پلاریزه نیز گزینه خوبی برای رانندگی هستند زیرا نور تابشی را کاهش می‌دهند و به آرامش چشم کمک می‌کنند.

برای استفاده از عینک در تابستان، برای کاهش تابش خیره کننده نور آفتاب، عینک آفتابی با سایه تیره انتخاب کنید. برای استفاده در زمستان نیز عینک آفتابی با سایه روشن تر را انتخاب کنید.

جنس لنز

پلی اورتان، پلی کربنات، اکریلیک و شیشه متداول ترین موادی هستند که برای ساخت لنزها استفاده می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. به عنوان مثال، شیشه بهترین وضوح نوری را ارائه می دهد و در برابر خراش مقاوم است، اما گران تر و سنگین تر است. اکریلیک یکی از ارزان‌ترین مواد است اما دوام کمتری دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید یک کالای با کیفیت بخرید، بودجه شما در اینجا مهم است.

انتخاب شما همچنین باید شما را در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت کند. پوشش نیز در اینجا مهم است، بنابراین برای جلوگیری از ورود اشعه ماورا UV بنفش از کنار عینک به چشم ، نوع پوشش آن را انتخاب کنید.

ظاهر عینک

راحتی شما مهم است. به همین دلیل مهم است که قاب مناسب خود را انتخاب کنید. نکته کلیدی در اینجا این است که از استفاده از فریم‌های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک پرهیز کنید. به دنبال چیزی باشید که با اجزای صورت شما متناسب باشد، به مژه‌های شما برخورد نکند و متناسب با ابروهایتان قرار گیرد.

بهترین قاب عینک فریمی است که با زاویه‌ها و منحنی‌های صورت، رنگ پوست و رنگ مو شما متناسب باشد.

اصل بودن عینک

امروزه عینک های فیک و تقلبی زیادی در بازار موجود است که با قیمت پایین تر از قیمت عینک شوپارد اصل فروخته می شود. برای تشخیص اصل و فیک بون عینک، موارد مختلفی وجود دارد که می توان به ظاهر، جنس، نوع شیشه عینک و قیمت اشاره کرد. قیمت عینک شوپارد اورجینال را می توانید در سایت چلسی جستجو کنید و با اطمینان خرید کنید.

قبل از خرید آنلاین حتماً ویژگی‌های گفته شده را در نظر بگیرید تا بتوانید آگاهانه انتخاب کنید.

هنگام خرید مارک های معتبری مانند شوپارد اصرار بر اصل بودن عینک ضروری است، زیرا استفاده از عینک های فیک می تواند به سلامت چشم شما آسیب برساند. بنابراین از نکات گفته شده در بالا استفاده کنید تا عینکی بخرید که هم باعث زیبایی شما شود و هم از چشمان شما حفاظت کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انتخاب کنید عینک آفتابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد

چلسی از سال 2004 تمامی جام‌های ممکن را فتح کرده است. شروع این ماجراجویی با آقای خاص رقم خورد. 

طرفداری | 30 آوریل سالگرد آغاز دوران باشکوه چلسی در فوتبال انگلیس محسوب می‌شود. 

18 سال پیش در چنین روزی، چلسیِ تحت ژوزه مورینیو در اولین فصل حضور مرد پرتغالی در فوتبال انگلیس، نخستین جام لیگ برتر تاریخش را فتح کرد. آبی‌ها در هفته سی و پنجم فصل 05-2004 با بریس فرانک لمپارد مقابل بولتون عنوان قهرمانی خودشان را مسجل کردند. چلسی در فصل یادشده طی 38 بازی آمار 25 کلین شیت را به ثمر رساند. شمار گل‌های دریافتی چلسی در مجموع فصل عدد 15 را نمایش می‌داد که بهترین رکورد در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود. تیم تحت هدایت مورینیو پیش از هفته سی‌ام تنها 9 گل دریافت کرده بود. اگر شکست 1-0 هفته‌های ابتدایی مقابل منچسترسیتی رقم نمی‌خورد، چلسی نیز مانند آرسنال می‌توانست به عنوان تیم «شکست‌ناپذیر»، جام طلایی لیگ برتر را دریافت کند. 

چلسی مخوف لیگ برتر، ماجراجویی اروپایی خودش را نیز با صدرنشینی مقتدرانه در گروهی متشکل از زسکا مسکو، پورتو و پاری سن ژرمن آغاز کرد. پس از کامبک 4-2 در استمفوردبریج مقابل بارسلونا که در مجموع منجر به صعود 5-4 به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شده بود، فوتبال متوجه قدرت تیم ژوزه مورینیو شد. آن‌ها در دور بعدی بایرن مونیخ را نیز در مجموع با نتیجه 6-5 از پیش رو برداشتند. با این حال، در نیمه نهایی تمام انگلیسی همه‌چیز برای آبی‌ها به نحوی دیگر پیش رفت. تساوی بدون گل در استمفوردبریج به معنای دردسری بزرگ در ورزشگاه آنفیلد بود. لیورپول که در کنار شکست رفت و برگشت در لیگ برتر، فینال لیگ کاپ را نیز به چلسی واگذار کرده بود، قصد نداشت فرصت انتقام را از دست بدهد. آن‌ها در دیدار برگشت با تکل گل لوئیس گارسیا که از آن به عنوان «گل روح» یاد می‌شود، با حذف چلسی پس از 20 سال راهی فینال اروپایی شدند. ژوزه مورینیو پس از بازی معتقد بود ضربه گارسیا از خط دروازه عبور نکرده است. 

چلسی در اولین فصل ژوزه مورینیو در تمامی رقابت‌ها 107 گل به ثمر رساند که سهم بهترین گلزن آن‌ها یعنی فرانک لمپارد 19 گل بود. دو جام و نرخ پیروزی بیش از 70% کافی بود تا از چلسیِ 05-2004 به عنوان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس یاد کرد. بسیاری از رکوردهای آن تیم تا به امروز دست نخورده باقی مانده‌اند. 

مروری بر آغاز دوران ژوزه مورینیو در چلسی اولین ملاقات با مردی که به وسیله چلسی یک امپراتوری ایجاد کرد روزهایی که همه‌چیز فرق داشت «به آبراموویچ گفتم: فقط پول این مهاجم را پرداخت کن. او برای ما گل‌های زیادی خواهد زد» بعد از قهرمانی در یکی از بهترین فینال‌های لیگ کاپ به‌زودی هم‌تیمی خواهید شد

 

بازگشت به نیوکمپ  لوئیس گارسیا! گل شده بود؟

 

جشن قهرمانی در استمفوردبریج روزی که همه‌چیز نهایی شد

 

جاودان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • فروش اینترنتی دارو
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!