Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@00:06:58 GMT

سفر به کوش آداسی در تابستان 1400 در دوران کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۹۵۶۴

سفر به کوش آداسی در تابستان 1400 در دوران کرونا

کوش آداسی در ساحل دریای اژه قرار گرفته است و امکانات تفریحی زیادی به ویژه برای تابستان دارد. امکاناتی مانند پارک آبی، قایقرانی، سواحل جذاب و طبیعت دیدنی، از دلایل سفر به کوش آداسی هستند. ایرانیان برای ورود به ترکیه نیازی به ویزا ندارند و با تست منفی کرونا می توانند وارد خاک ترکیه شوند. همچنین برای سفر ارزان تر به این شهر می توانید از آفرهای تور کوش آداسی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سواحل ماسه ای و آبهای شفاف آن، غروب آفتاب با شکوه و امکان قدم زدن در مرکز تاریخی یا انجام هرگونه ورزش آبی، بارها و رستوران هایی که ارائه دهنده بهترین غذاهای محلی هستند همه و همه نوید بخش یک سفر بی نظیر هستند. شبانه کوش آداسی بهترین مکان برای لذت بردن از لذت سواحل ترکیه است. از آسوس تا ازمیر، منظره ای از تپه های سبز مشاهده می شود و در کنار آن روستاهای ماهیگیری بی نظیر و سایت های باستانی باورنکردنی مکان هایی برای یک ماجراجویی جالب می باشند. تور کوش آداسی مهرپرواز پیشنهادی عالی برای شما عزیزانی است که دوست دارید سفری خاص را تجربه کنید.

این شهر در بین ایرانیان چندان شناخته شده نیست و اکثر افراد، آنتالیا را به عنوان یکی از شهرهای ساحلی ترکیه می شناسند. در ادامه تفریحات کوش آداسی را به شما معرفی می کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

نمایی زیبا از کوش آداسی

پارک آبی کوش آداسی (آدالند)

این پارک آبی روباز امکانات تفریحی بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و توریست های زیادی به آن سر می زنند. شاید با حضور زیاد گردشگران مواجه شوید اما قطعا ارزش آن را خواهد داشت. زیرا علاوه بر تفریحات پارک آبی مانند سرسره ای مختلف، تفریحات ساحلی مانند رفتینگ (قایقرانی در آب های خروشان) را نیز تجربه خواهید کرد.

پارک آبی آدالند

سواحل کوش آداسی

یکی از سواحل محبوب کوش آداسی، ساحل پاموکاک است. این ساحل به طور شبانه روزی فعالیت دارد و برای استراحت و کسب آرامش بسیار مناسب است. این ساحل بسیار تمیز است و می توانید از کافه های این ساحل شنی و یا اسب سواری در آن لذت ببرید. از طرفی این ساحل به پارک آبی آدالند نزدیک است که می تواند یکی از نقاط قوت آن باشد.

ساحل لیدیز (Ladies) نیز یکی از سواحل زیبای کوش آداسی است. ساحل لیدیز به معنای ساحل بانوان است اما این فقط نام این ساحل است و همه افراد اجازه ورود به آن را دارند. بسیاری از هتل های کوش آداسی در نزدیکی آن قرار دارند و دسترسی به آن آسان است. چترهای آفتابگیر، صندلی های ساحلی، کافه و رستوران های زیادی در اطراف آن وجود دارد. ساعت استفاده از تفریحات تابستانی این ساحل از 8 صبح تا 3 بعد از ظهر است. نامگذاری این ساحل نیز به دوران عثمانی بر می گردد. زیرا در آن زمان مخصوص بانوان بود اما اکنون این طور نیست.

سواحل کوش آداسی

کشتی کروز در جزیره کوش آداسی

جزیره ای کوچک به همان نام کوش آداسی در اطراف آن وجود دارد که جاذبه ای مانند قلعه تاریخی را در خود دارد. اما شاید بهترین آن ها سوار شدن در کشتی های تفریحی کروز و گشت زدن در اطراف جزیره باشد.

سفر ارزان به کوش آداسی

اگر می خواهید با هزینه کم تر به کوش آداسی سفر کنید، به شما تور لحظه آخری کوش آداسی را پیشنهاد می کنیم. قیمت تور کوش آداسی لحظه آخری به صورت کلی از تور عادی کوش آداسی ارزان تر است. تور های لحظه آخری به این شکل است که در نزدیکی موعد برگزاری تور، آژانس ها برای تکمیل ظرفیت اقدام به ارائه تخفیف های بالا می کنند. تور لحظه آخری با تور عادی از نظر خدمات تفاوتی ندارد. اما قیمت آن بسیار ارزان تر است. برای رزرو تور لحظه آخری کوش آداسی به این نکته توجه کنید که باید سریعا آماده سفر شوید تا بلیط و هتل خود را از دست ندهید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رپور تور کوش آداسی کوش آداسی کوش آداسی لحظه آخری پارک آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است

منصور نعیم‌آبادی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار گفت: برای هماهنگی و تحقق آمبولانس و اورژانس دریایی نشست‌های مشترکی با اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

وی افزود: توسعه ناوگان و افزایش خدمات اورژانس پیش بیمارستانی بویژه راه اندازی آمبولانس دریایی یکی از موارد مهم برای ارتقای سلامت مردم و خدمت رسانی بهتر در حوادث مختلف ترافیکی زمینی، دریایی و بحران‌های احتمالی است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: با فعال شدن آمبولانس دریایی انتقال بیمار از اسکله‌ها در شهر‌های ساحلی به دیگر شهر ساحلی یا حتی دریا به ساحل فراهم می‌شود و بدین طریق سرعت انتقال بیماران در حوادثی مانند سیل که احتمال قطع شدن راه‌های زمینی وجود دارد، افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بالای ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵، راه اندازی اورژانس دریایی سرعت خدمت رسانی به مصدومان را افزایش و مسیر رسیدن بیماران به مراکز درمانی با توجه به ساحلی بودن بیشتر شهرستان‌های تحت پوشش دانشکده، کوتاه‌تر می‌کند.

نعیم آبادی تصریح کرد: بنادر و دریانوردی مدتی است که در این راستا پیگیری و مطالعات لازم را به انجام رسانده و اعلام آمادگی کرده تا علاوه بر همکاری در حفظ، نگهداری و راهبری آمبولانس دریایی، در ایجاد اسکله‌های دسترسی به خشکی برای اورژانس دریایی اقدام کنند که جای قدردانی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه