Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهزاد منصوری روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به رشد تورم و عدم درآمد کافی نباید فشار بر روی مستاجر باشد متاسفانه قدرت تاب آوری کاهش پیدا کرده و ما به عنوان مسوول نباید بی تفاوت باشیم.

وی اظهار داشت: اتاق اصناف مکلف شده براساس مبنای محاسباتی محدوده‌های بلوک ها را مشخص کرده تا از این طریق قیمت هر منطقه را مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تاکید کرد: قیمت و ارزش هر ملک خصوصاً برای رهن و اجاره باید مشخص شود و هرکس بی محابا نرخ گذاری می کند همچنین می بایست تمام معاملات در سامانه املاک ثبت شود.
وی ادامه داد: نرخ رهن و اجاره در لرستان باید سازوکار و مکانیزم کاملاً قانونی داشته باشد و اگر نیاز به مصوبه کمیسیون نظارت باشد حتماً خواهیم گرفت مهم این است که رویه و مقررات قانونی مصوب شود.
منصوری اضافه کرد: زمان اجرای این طرح بسیار مهم است و به صورت ضربتی باید انجام و همچنین نظارت بر مشاورین املاک باید به صورت ویژه پیگیری شود چون از دغدغه های اساسی مردم است و باید نیروهای نظارت به صورت خاص انجام وظیفه کنند.

برچسب‌ها نرخ اجاره بها صنعت و معدن و تجارت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ اجاره بها صنعت و معدن و تجارت لرستان نرخ اجاره بها صنعت و معدن و تجارت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟