Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امنیت دولت نفتالی بنت در اقدامی ماجراجویانه، راهپیمایی پرچم که امروز توسط شهرک نشینان صهیونیست در قدس برگزار می شود را تایید کرد.

به گزارش برنا به نقل از العالم حمله موشکی احتمالی گروه های مقاومت فلسطین از غزه به حال آماده باش درآمده اند و سامانه پدافندی گنبد آهنین نیز در حال آماده باش است.

مجلس ملی فلسطین با صدور بیانیه ای از جامعه جهانی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد، جلوگیری از برگزاری راهپیمایی پرچم را خواستار شد و این راهپیمایی را جنون اسرائیلی نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه فلسطین این راهپیمایی را ادامه تجاوزات مستمر صهیونیستی علیه قدس و اهالی اش دانست.

حماس خواستار بسیج مردمی برای جلوگیری از برگزاری راهپیمایی شد و نسبت به تلاش دشمن صهیونیستی برای تغییر آثار اسلامی عربی شهر قدس هشدار داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بسیج مردمی در مسجدالاقصی و تمام مناطق فلسطین برای مقابله با این بی حرمتی خطرناک علیه مقدسات اسلامی و عربی فلسطین را خواستار شد.

جنبش فتح اعلام کرد که قدس خط قرمز است و مردم فلسطین با مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست، توطئه های استعماری آنان را خنثی خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فلسطین غزه آماده باش صدور بیانیه ای جامعه شورای امنیت سازمان ملل امور خارجه بسیج فلسطین اسرائیل رژیم صهونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: حزب‌الله لبنان با انتشار ویدئویی از لحظات اولیه حمله به مواضع صهیونیست‌ها اعلام کرده: مبارزان ما یک ساختمان را هدف قرار دادند که در آن سربازان ارتش اشغالگر اسرائیلی در شهرک آویویم پنهان شده بودند.

در این حمله شماری از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

کد خبر 847003 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت