Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه چهلمین سالگرد واقعه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی، ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر تشکیل شده و برنامه های متنوعی را در تهران و 25 استان کشور اجرا خواهد نمود.

سیدمحمد هاشمی مسئول ستاد مردمی بزرگداشت شهدای هفتم تیر با اعلام این خبر در خصوص چرایی تشکیل این ستاد و برنامه‌های آن گفت: با توجه به اینکه تیرماه 1400، چهلمین سالگرد وقوع این حادثه مهم تاریخ انقلاب می‌باشد، با تکیه بر این نقطه زمانی و تقویمی، حرکتی منسجم و منظم برای تحقق مطالبه‌ی رهبر انقلاب در خصوص معرفی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های معنوی واقعه هفتم تیر و شهدای این واقعه، و همچنین جبران کاستی‌های صورت پذیرفته و شروع حرکتی رو به جلو در آغازین سال‌های چله‌ی حیات انقلاب اسلامی را به صورت مردمی و خودجوش، ساماندهی و سازماندهی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد واقعه هفتم تیر با محوریت مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر(سرچشمه) از بهمن ماه سال گذشته تشکیل گردیده و برنامه‌های متنوعی نیز از سوی این ستاد با همکاری و با پشتیبانی موسسات فرهنگی مردمی و نهادهای انقلابی، از جمله خانه طراحان انقلاب اسلامی، مؤسسه هنر متعهد کرمان، خانه مستند انقلاب اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج و دیگر نهادها و موسسات مرتبط تدارک و تمهید شده است.

مسئول ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر در پایان گفت: تمرکزمان بر این است و امیدواریم که بتوانیم قدمی برای شناخته شدن بیشتر این شهدا و این حادثه سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی در توده‌های مردم و برای تکریم این شهدای والامقام برداریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی رهبر انقلاب شهدا شهید بهشتی ستاد مردمی بزرگداشت شهدای هفتم تیر انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، نماینده منتخب شهرستان‌های رشت خمام در این مراسم گفت: شهدای مدافع سلامت با ایثار و تلاش شبانه‌روزی جان خود را برای سلامتی و زندگی مردم فدا کردند، نام و یادشان در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.
مهدی فلاح افزود: پرستاران در روز‌های سخت در کنار مردم بودند و آرامش و آسایش خود و خانواده هایشان را فدای سلامت آحاد مختلف جامعه کردند.
شهیدراحله روشنگر ۸ فروردین ۱۴۰۱ در اثر ابتلاء به کووید ۱۹، به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال