Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ایلنا نوشت: یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: آمدن زنان موتور سوار برای حمایت از رئیسی رفتار دوگانه نیست، بلکه برای یک جریان هدف وسلیه را توجیه می‌کند.

جلال میرزایی درباره این که تا  پیش از انتخابات دوچرخه سورای زنان برای برخی از علما محلی از اعراب داشت و آن را خلاف شأن جامعه می‌دانستند؛ چگونه می‌شود به هنگام انتخابات مشاهده می‌کنیم نه تنها با این مسئله مشکلی ندارند حتی زنان موتور سوار حامی خودشان را هم به میدان می‌آورند، این رفتارهای دوگانه ناشی از چیست، گفت: دوگانی رفتاری در میان نیست چرا که این جریان مدت‌هاست به  گونه دیگری فکر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد:مدت‌ها است این جریان  به این جمع بندی رسیده‌اند که هدف وسیله را توجیه می‌کند.

وی افزود: شب گذشته هر بلایی سر قاضی‌زاده هاشمی آوردند تا انصراف دهد. برای یک جریان خاص در کشور هدف مهم است و برای رسیدن به آن هم از هر ابزاری استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: به خاطر دارم اوایل انقلاب آن چیزی که انقلابی‌ها مانند شهید مطهری می گفتند این بود که وجه تمایز اندیشه اسلامی با مارکسیست‌ها این است که ؛ مارکسیست‌های مارکس معتقد بودند هدف وسلیه را توجیه می‌کند اما در اسلام این گونه نیست.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من نمی‌دانم این گونه رفتارها را چه گونه می‌توان توجیه کرد؟ غیر از این است که بگویم هدف وسلیه را توجیه می‌کند و برای جریانی در کشور همین مهم است؟

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 جلال میرزایی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند