Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به حجم ماموریت‌ها، اورژانس تهران نیازمند نگاه ویژه‌تر در جذب نیروی انسانی و اعتبارات است.

دکتر حسن حسینی زاده بااشاره به استقرار صندوق رای سیار در مقابل سازمان اورژانس کشور و مشارکت تکنسین‌های اورژانس در انتخابات، درباره مطالبات از دولت سیزدهم به ایسنا اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی خط مقدم رسیدگی به بیماران و مصدومان حوادث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تهران بیشترین تعداد ماموریت را نسبت به کل کشور داریم گفت: تقریبا می توان گفت که یک چهارم ماموریت کل کشور را اورژانس تهران پوشش می دهد. با اورژانس تهران حدود ١٢ هزار تماس گرفته می شود که حدود چهار هزار و پانصد تا ۵ هزار از آن عملیاتی می شود.

معاون اورژانس تهران ادامه داد: در این دولت خدمات خوبی به اورژانس داده شد و اعتبارات خوبی تعلق گرفت، اما باز جوابگو نیست .

وی با اشاره به موقعیت شهر تهران گفت: باید به اورژانس تهران نگاه ویژه تری داشته باشیم. وضعیت بدی نداریم اما در زمینه بودجه و اعتبارات انتظارات بیشتری داریم.

وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه اورژانس، نیروی انسانی است گفت: با توجه به تعداد ماموریت نیاز به جذب نیروی بیشتری داریم که متناسب با تعداد ماموریت ها باشد.

حسینی زاده اظهار کرد: یکی از راهکار ها برای کاهش مدت زمان رسیدن اورژانس نیز افزایش تعداد نیروی انسانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري اورژانس اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش قدس آنلاین، جعفر میعادفر در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت. همچنین دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز نیز فعال بود و در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

به گفته وی در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران