Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اباراز رضایت از روند برگزاری انتخابات گفت: ما امیدواریم که میزان مشارکت بیش از حد انتظار باشد و قطعا بیشتر هم خواهد بود، اما باید در باره آمار و ارقام اجازه دهیم تا کار انتخابات به پایان برسد و کار تجمیع در فرمانداری‌ها و شعبه‌ها و بخشداری‌ها و در نهایت در وزارت کشور به پایان برسد و تطبیق‌های لازم با شورای نگهبان داده شود و پس از این نتیجه میزان مشارکت و نتیجه آرا و فرد برگزیده شده اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره دستگاه‌های اخذ و ثبت رای که مشکل داشتند هم بیان کرد: آفلاین بودن شعبه مشکلی ندارد، زیرا مانعی برای رای دادن مردم ایجاد نمی کند، اما ما دوست داریم که به صورت آنلاین هویت تمام افراد رای دهنده را احراز کنیم. در شرایط آنلاین این بهینه است، اما اگر به هر دلیلی این اقدام انجام نشد به صورت آفلاین انجام خواهد شد و مردم می توانند به هر شعبه‌ای مراجعه و رای را انجام دهند.

وی درباره تمدید زمان برگزاری انتخابات هم بیان کرد: هنوز زود است که ما زمان برگزاری را تمدید کنیم، زیرا به صورت قانونی باید ۱۰ ساعت از آغاز رای گیری گذشته باشد، ما از ۷ صبح شروع کردیم و ادامه خواهیم داد. اگر ضرورت داشته باشد به تشخیص وزیر کشور این فرایند ادامه خواهد داشت. براساس مصوبه ستاد ملی کرونا اگر افراد به شعبه‌های شلوغ مراجعه کنند و پس از ۱۲ شب هم حضور داشته باشند می توانیم تا ۲ بامداد فرایند رای گیری را انجام دهیم، اما اگر شعبه مراجعه کننده نداشته باشد می توانیم قبل از ۲ بامداد فرایند رای گیری را متوقف کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر

فرماندار رامهرمز از در نظر گرفتن ۱۱۱ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله خیران‌پور اظهار داشت: براساس قانون انتخابات با هماهنگی ستاد انتخابات استان و کشور، تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه اجرا، سلامت انتخابات، پشتیبانی و امنیت انتخابات در حوزه انتخابی رامهرمز و رامشیر اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در دوره قبلی 111 شعبه محل اخذ رای وجود داشت، این تعداد شعب همچنان برای دور دوم انتخابات که روز 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، پابرجا خواهد بود. بنابراین 111 شعبه اخذ رای برای شهروندان، فعال خواهد بود.

فرماندار رامهرمز گفت: با توجه به کشیده شدن انتخابات این حوزه به دور دوم، دو نفر برای تعیین یک نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان، بر اساس زمانبندی ستاد انتخابات کشور، 21 اردیبهشت ماه رقابت خواهند کرد.

خیران‌پور ضمن تشکر از شهروندان برای حضور پرشور در دور اول انتخابات، عنوان کرد: 11 اسفندماه، مردم رامهرمز و رامشیر با حضور حداکثری خود در سطح استان و کشور، حماسه خلق کردند و با حضور و مشارکت قابل قبول 70 درصدی، به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی یادآور شد: از مردم می‌خواهیم که مانند دوره قبل با حضور حداکثری خود، در تعیین سرنوشت شهرستان خود نقش داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • تا ۵۰ سال آینده مشکلی برای دفن در باغ رضوان نداریم/ ‏احیای قبور ۳۰ ساله
  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود