Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی گفت: نامزدهای انتخابات شورای شهر امروز حق تبلیغات ندارند و فقط می توانند رای دهند و منتظر نتیجه بمانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یک هفته گذشته فرصت برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراها فراهم شده بود اما امروز فقط کاندیداهای شورا حق رای دادن دارند و نباید به هیچ عنوان تبلیغ نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نتیجه انتخابات افزود: به همه نامزدها توصیه می شود پس از اعلام نتایج انتخابات شوراها، چنانچه اعتراضی دارند باید این اعتراض در چارچوب قانونی اعلام نمایند که از طریق فرمانداری و شورای نظارت می توانند پیگیری کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: رعایت قانون از سوی نامزدهای انتخاباتی بسیار الزامی است و در صورتی که حتی نامزد انتخاباتی انتخاب شود اگر قانون را رعایت نکند از طریق هیئت حل اختلاف می توان عضویت وی را در شورا کنسل کرد.

خادمی با اشاره به حضور مردم در انتخابات بیان کرد: تا ظهر امروز شعب اخذ رای میزبان رای دهندگان بود که طی بازدید و گزارشات اعلام شده استقبال مردم بسیار خوب بوده و در حال حاضر همه شعب اخذ رای در سراسر استان مشغول رای گیری هستند.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: در همه شعب رابطین بهداشتی حضور دارند اما مردم نیز دستورالعمل های بهداشتی از جمله ماسک، فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نامزدهای انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع سفرهای رئیس جمهور به استان خوزستان، یکی از محل‌های تأمین اعتبار پروژه ها، مسئولیت‌های اجتماعی نفت است که امروز با حضور مشاور وزیر و مدیر پروژه های نظارت بر طرح‌های عمرانی و تک تک دستگاه‌های اجرایی بر آخرین وضعیت پروژه‌ها در سطح استان مروری داشتیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در این جلسه توصیه شده تا در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش و شتاب خوبی در استان صورت گیرد. عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود و این گونه نباشد که در یکی دو شهر تمرکز داشته باشیم.

وی بیان کرد: امید است با کمکی که مجموعه وزارت نفت انجام می‌دهد شاهد خواهیم بود بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان خوزستان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 6093562

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان