Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:24:23 GMT

انتخابات بارزترین جلوه مبارزه با ذلت است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۳۷۶۵

انتخابات بارزترین جلوه مبارزه با ذلت است

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی و شرکت در انتخابات، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: عزت برای سه گروه است یکی از آنِ خدا و دیگری از آنِ رسول خدا و گروه سوم هم مؤمنین هستند و این مؤمن است که همواره عزیز و مقتدر است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان حضور در انتخابات را نشان عزت و حریت و اقتدار ملت ایران دانست و گفت: برای طواف حرمِ حریمِ اسلام باید در میقات انتخابات لبیک عشق سر داد و هر کس می‌خواهد در جهاد اصغر سردار و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شریک باشد باید دشمن را زیر انگشت برگه انتخابات خود خرد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیان سردار شهید اسلام سلیمانی که فرمود ایران حرم است، تصریح کرد: اگر امروز شهدا در بین ما حضور داشتند اولین مدافعان عزت و اقتدار ایران عزیز با حضور در پای صندوق‌های رأی بودند.

آیت‌الله سلیمانی حضور حداکثری در انتخاب اصلح را شکوه اقتدار سلیمانی در میدان جهاد کبیر دانست و گفت: انسان عزیز و مقتدر نباید ذلیل دیگران واقع شود و انتخابات بارزترین جلوه مبارزه با ذلت است.

به گزارش فارس، انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از هفت صبح همزمان با سراسر کشور در شهرستان کاشان شروع شد و تا ساعت دو بامداد ۲۹ خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ر۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه کاشان اسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت

حسینی معاون رییس‌جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سمنان همزمان با تحقق وعده صادق، گفت: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در رفع مشکلات، اضافه کرد: امید می‌رود شاهد موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

معاون امور مجلس رییس جمهور با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: فرهنگ کار و مهارت‌آموزی باید در جامعه بیش از پیش ترویج شود تا با کار و تلاش جوانان شاهد موفقیت کشور در عرصه اقتصادی باشیم.

وی افزود: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

حسینی گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۵۰۰ هزار واحد تحویل داده شد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار و رفع چالش‌های اقتصادی کشور در گرو جهش تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • عملیات «وعده صادق» ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت