Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مردم کرمان در روز حماسه‌ و حضور به یاد سردار دل‌ها به بیت‌الزهرای حاج قاسم رفتند تا بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مردم کرمان در روز حماسه‌ و حضور به یاد سردار دل‌ها مرد میدان‌های سخت به بیت‌الزهرای حاج قاسم رفتند تا بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کنند؛ مردم کرمان از لحظات نخستین آغاز رأی‌گیری به میدان آمدند تا برای خلق حماسه‌ای دیگر، برای انتقامی سخت از قاتلان حاج قاسم، برای انتخابی در امتداد خون شهدا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

پوشش لحظه‌به‌لحظه اخبار انتخابات ـ استان کرمان|‌ انتخابات 28 خرداد ‌از جوار مرقد شهید سلیمانی / 60000 کرمانی رأی خود را به صندوق‌ها انداختندامام جمعه کرمان: مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی نشان داد انقلاب ما زنده و جهت‌دار استگزارش تصویری| ‌‌حماسه‌ "حضور" ‌در جوار مرقد شهید سلیمانی ‌

پیر و جوان، زن و مرد و کوچک و بزرگ مردم کرمان بار دیگر به صحنه آمدند تا پیام ایستادگی و مقاومت خود را به دنیا مخابره کنند و به همه دشمنان و یاوه‌گویان نشان دهند که راه حاج قاسم ادامه دارد.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان انتخابات شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان مردم کرمان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی امروز احتمال رگبار و رعدوبرق (در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات) و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط خوزستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق خوزستان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: از فردا تا روز سه شنبه نیز احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری ادامه داد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان می‌گوید: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز اخیر اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد