Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@05:17:42 GMT

تخلف در شعب منجر به باطل شدن انتخابات آن شعبه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۸۲۳

تخلف در شعب منجر به باطل شدن انتخابات آن شعبه می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و خبرگان رهبری تخلف نداشتیم، گفت: تخلف در انتخابات شهر و روستا منجر به باطل شدن انتخابات در آن شعبه می‌شود.

به گزارش مشرق، شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: در استان تهران ۶۸۴۲ شعبه اخذ رای داریم که عوامل اجرایی نا امروز تمامی دستگاه های احراز هویت الکترونیکی را نصب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این بین تنها ۲ تا از شعبه ها با مشکل مواجه شد و باعث شد آن دو شعبه تشکیل نشود.

رئیس ستاد انتخابات درخصوص برخی تخلفاتی که در شهرستانها اتفاق می‌افتد بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و همچنین خبرگان رهبری هیچ تخلفی نداشتیم.

حسن بیگی گفت: اگر تخلفی باشد برای انتخابات شورای شهر و روستاها است که لازم به ذکر می باشد که انتخابات شهر و روستاها را باید توسط هیئت اجرایی و نظارت تایید شود لذا اگر تخلفی به صورت مستند وجود داشته باشد قطعا مطابق قانون عمل و انتخابات آن روستا و شهر باطل خواهد شد.

وی افزود: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و خبرگان احتمالا تا شنبه ظهر اعلام ولی نتیجه انتخابات شورای شهر و روستا به دلیل تعداد بالای افراد احتمالا تا دوشنبه ظهر اعلام نهایی شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر مشرق ستاد انتخابات استان تهران انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات شکرالله حسن بیگی انتخابات 1400 تخلف در شعب انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد

به گزارش «تابناک»، رضا مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو