Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ۲۳خود اعلام کرد: اخذ رای در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه و شماره ملی توسط شخص رای دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری به جز شناسنامه قابل قبول نمی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ۲۳خود اعلام کرد: اخذ رای در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه و شماره ملی توسط شخص رای دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری به جز شناسنامه قابل قبول نمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن کامل این اطلاعیه، بدین شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم  ستاد انتخابات کشور  اطلاعیه شماره ۲۳  به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رای می رساند سن انتخاب کنندگان ۱۸ سال تمام یعنی متولدین ۲۸-۰۳-۱۳۸۲ یا قبل از آن می باشد که می توانند به شعب اخذ رای مراجعه و به نامزد مورد نظر خود رای دهند. همچنین اخذ رای در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه و شماره ملی  توسط شخص رای دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری به جز شناسنامه قابل قبول نمی باشد. ضمناً به کلیه رای دهندگان گرامی توصیه می شود از موکول کردن حضور خود در شعبه به ساعات پایانی به جهت ازدحام جمعیت خودداری نمایند.    ستاد انتخابات کشور    انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیچ مدرک دیگری به جز شناسنامه قابل قبول ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۶ قرار گرفته است و شاهد افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت هستیم.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری