Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

حضور چهره های سیاسی کشور پای صندوق های رای و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدمهدی همت فرزند شهید حاج محمد ابراهیم همت توئیت سید پرویز فتاح درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را با هشتگ #جشن_جمهور باز توئیت کرد.

سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفین با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود نسبت به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور واکنش نشان داد.

"بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا مردم پیروز شدند و ايران سرافراز… باید قدر این مردم را دانست."

محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توئیت خود از تلاش‌های همکارانش در صداوسیما برای پوشش دهی اخبار و رویدادهای انتخابات 1400 قدردانی کرد.

"رسانه‌ پر تلاش ملی، تبریک به همه‌ی همکاران پرتلاشم که در یک ماه گذشته شب و روز نشناختند و با تمام وجود تلاش کردند. "

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز حماسه پرشور مردم در انتخابات امسال را به رهبر انقلاب و ملت ایران تبریک گفت.

"حماسه پرشور حضور در انتخابات۱۴۰۰ را به آحاد مردم، رهبر حکیم انقلاب و جناب آقای رئیسی به عنوان منتخب جمهور تبریک می‌گویم. در ابتدای گام دوم انقلاب بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به رخ روسیاهان پروژه تحریم کشیده شد.
آغاز یک شروع نیازمند گام‌های استوارتر از گذشته است..."

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو توئیتی را درباره وضعیت براندازان آرزومند انحلال نظام جمهوری اسلامی ایران پس از مشارکت مطلوب مردم در انتخابات منتشر کرد.

"وضعیت فعلی برانداز جماعت و اکانت های فیک آنها:
آتش در خرمن!"

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در رشته توئیتی پیروزی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

"۱/ بسم الله الرحمن الرحیم

صدیق ارجمند، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی دام عزه

با سلام و عرض تبریک میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام
۲/ با لطف الهی و هدایت‌های تکلیف‌مدارانه رهبر حکیم انقلاب، ملت سرافراز ایران همچون گذشته افتخار آفریدند و حماسه‌ای دیگر از حضور همگانی خلق کردند.

حضور ملت عزیز ایران در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری، علیرغم نگرانی ها از شیوع‌ بیماری کرونا...
۳/ و دلخوری و گلایه‌مندی از ناکارآمدی‌ها به خصوص در مدیریت وضعیت اقتصادی و مهار گرانی، نشانگر هوشمندی و درایت مردم در حفظ سرمایه ملی انتخابات و صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
۴/ خداوند متعال را بابت این عنایت بزرگ شاکرم و برپایی جشن ملی انتخابات را به همۀ مردم عزیز ایران و خدمت رهبر معظم انقلاب که اصلی‌ترین پاسدار صیانت از حق مردم در تعیین سرنوشت خود بوده و هستند، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
۵/ همچنین توفیق حضرتعالی در کسب رای اکثریت ملت عظیم‌الشأن ایران را از صمیم قلب تبریک می‌گویم و معتقد هستم که باور راسخ حضرتعالی به پیروی از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین کارنامۀ درخشان جنابعالی در عدالت‌محوری و حمایت از محرومین و مستضعفین،...
۶/ و توفیقات شما در دستگاه قضا که موجی از امید و رضایت در بین مردم ایجاد کرد و همچنین اعتقاد حضرتعالی به در اولویت قرار دادن شایسته‌سالاری و مقابلۀ ساختاری با فساد،....
۷/نوید دهندۀ آینده‌ای درخشان برای ملت عزیز ایران و رساندن کشور به قله‌های پیشرفت و اقتدار و رفاه خواهد بود. ان‌شاءالله.
۸/ مجلس شورای اسلامی نیز در راستای پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با دولت منتخب ملت اعلام می‌دارد و امید جدی دارد که در سایۀ هم‌افزایی قوۀ مجریه و قوۀ مقننه، فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم آغاز شود.
۹/از خداوند متعال توفیقات روزافزون حضرتعالی را در خدمت خالصانه به مردم، پاسداری ازخون شهیدان، آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری و اجابت امید وانتظار ملت شریف ایران را ذیل توجهات قطب عالم امکان،حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی"

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور نظرش را درباره دیدار روحانی با رئیسی منتشر کرد و نوشت:

" رئیس‌جمهور روحانی با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، پیروزی رئیس‌جمهور منتخب را تبریک گفت؛ آغاز اخلاقی و مدنیِ فرآیند انتقال امانت و مسؤولیت. "

سید مهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما در توئیت اخیر خود پیروز اصلی میدان انتخابات را مردم ایران معرفی کرد و نوشت:

" جابجایی دولت ها در جمهوری اسلامی یکی از جلوه های زیبای مردم سالاری دینی است.در منطقه نظیر ندارد و در دنیا کم نظیر است.ضمن تبریک به آقای رییسی رییس جمهور منتخب، باید به دولتمردان فعلی و دست اندرکاران انتخابات خداقوت و خسته نباشید گفت.پیروز اصلی،مردم و بازنده اصلی،دشمنان ملت. "

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در پی مزاحمت‌هایی که در طول انتخابات برای برخی از رای دهندگان خارج از کشور رخ داد واکنش توئیتری را منتشر کرد.

" در هنگامه روز ملت، معدود مخالفان جمهوریت و مردم سالاری مزاحمت هایی را برای هموطنان خوب ما ایجاد کرده و دیکتاتورمنشانه علاوه بر توهین و تعرض به انسانهای آزاده و شریف، قصد ممانعت از اعمال حق رای آنان را داشتند.
رای هزاران ایرانی مقیم خارج، پاسخی محکم به مخالفان مردم ایران بود. "

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب پیشنهادی را به رئیس جمهور منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری امسال در توئیتر خود مطرح کرد.

" پیشنهاد می کنم آقای رئیسی در اولین فرصت میزبان جلسه ای با حضور همه رقبا و حتی برخی چهره‌های شاخص احراز صلاحیت نشده باشند. یکی از جلوه های ویژه دوره ایشان باید اخلاق باشد. "

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دولت فعلی با انتشار پست هایی در صفحه مجازی‌اش از ایرانیان مقیم داخل و خارج کشور برای حضور در انتخابات تشکر کرده و انتخاب رئیس جمهور جدید را به وی تبریک گفت.

" حضور مسئولانه مردم نجیب و دلاور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نمادی از درخشش جمهوریت گردید.

اینجانب ضمن ارج نهادن بر این مشارکت مردم تاریخ‌ساز ایران، کسب اعتماد اکثریت ملت را به رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم.

حضور مردم در عرصه انتخابات و تعیین سرنوشت و مسیر آینده کشور نقش بی بدیلی در خلق فرصت های ارزشمند برای تضمین امنیت، توسعه و آبادانی میهن، پاسداری از حقوق و منافع ملت و کوشش برای رفع مشکلات و موانع داخلی و خارجی دارد.

امیدوارم که رئیس جمهور منتخب و دولت برآمده از رای مردم، که نماینده همه این ملت بزرگ و پاسدار حقوق تمامی آحاد آن خواهند بود در تحقق مطالبات مردم و تامین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد "

" ایرانیان عزیز و هم‌میهمان ارجمند مقیم خارج،

حضور ارزشمند و سرافرازانه شما مردم تمدن‌ساز که همواره مایه عزت و منبع قدرت ایران بوده و هستید، در انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد 1400 را ارج می نهم.

این مشارکت معنادار در خارج از ایران به رغم اذیت و آزار برخی عناصر ورشکسته اجاره‌ای در نزدیکی حوزه های اخذ رای در تعدادی از کشورهای اروپایی و آمریکا و همچنین به رغم تمامی مضایق و محدودیت های ناشی از پروتکل های کرونا در کشورهای مختلف، که صرفا با عشق و علاقه وافر شما هم میهنان گرامی به مام میهن و سرنوشت آن رقم خورد، نشان درخشان دیگری بر تارک ایرانیان در سراسر گیتی نشاند.

قدردان حضور پر مهرتان "

سید محسن علوی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش نوشت:

" بسم رب الشهدا و الصدیقین
عرض تبریک به ملت شریف ایران که پیروز قطعی و واقعی این انتخابات بودند و با وحدت کلمه اقتدار ملی و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند و بار دیگر به ارمانهای امام خمینی و مقام معظم رهبری لبیک گفتند .
جا دارد از ملت رشید ایران خصوصا مردم شریف شهرستان های لامرد و مهر ، به پاس حضور گسترده در پای صندوق های رای کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم "

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری نیز در صفحه مجازی خود از مردم برای مشارکت در انتخابات قدردانی کرد.

" بسمه تعالی
مشارکت سیاسی مقوم وحدت ملی، اقتدار کشور و ارزش‌های مردم‌سالارانه در ساختار حکمرانی ایران زمین است. ملت فهیم، بالغ و زمان‌شناس ایران دیروز بار دیگر حماسه‌ای از جنس حضور آفرید؛ اینجانب از یکایک آنان متشکرم و این مشارکت مسئولانه‌ در تعیین سرنوشت کشور را قلباً و عمیقاً می‌ستایم "

عبدالناصر همتی رئیس پیشین بانک مرکزی و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور بعدی ایران را تبریک گفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیاسیون ایران چهره های سیاسی انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور منتخب حجت الاسلام سیاسی کشور تبریک گفت بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی عازم تهران شد

رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یکروزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد جمهوری اسلامی ایران ترک کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه پس از سفر رسمی یکروزه به سریلانکا که به دعوت آقای «رانیل ویکر مسینگه» رئیس جمهور این کشور انجام شده بود، عازم کشورمان شد.

رئیس جمهور در این سفر در بدو ورود به محل اجرای طرح چند منظوره سد، نیروگاه و تونل انتقال آب «اویااوما» رفت و به اتفاق همتای سریلانکایی این پروژه را که یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی-مهندسی جمهوری اسلامی ایران بود، افتتاح کردند.

رئیسی سپس به کلمبو پایتخت سریلانکا رفت و در کاخ ریاست جمهوری مورد استقبال رسمی همتای سریلانکایی خود قرار گرفت و پس از برگزاری دیدار دوجانبه، به اتفاق یکدیگر نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار کردند و پس از حضور در مراسم امضای 5 سند همکاری از سوی مقامات دو کشور در نشستی مطبوعاتی نتایج رایزنی‌ها و توافقات خود را تشریح کردند.

رئیس جمهور در جریان این سفر همچنین در مسجد جامع «کالیپتی» کلمبو حضور یافت و با نمازگزاران این مسجد دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • رئیسی عازم تهران شد
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...