Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:20:57 GMT

ترکیب جدید شورای اسلامی شهر اردبیل مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۱۷۹۱

ترکیب جدید شورای اسلامی شهر اردبیل مشخص شد

بر اساس اعلام ستاد انتخابات شهرستان اردبیل، ترکیب جدید شورای اسلامی شهر اردبیل مشخص شد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام ستاد انتخابات شهرستان اردبیل، ترکیب جدید شورای اسلامی شهر اردبیل مشخص شد.

بر این اساس منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل به ترتیب ابراهیم صفری با ۱۵ هزار و ۷۱۳ رای، یونس رونقی با ۱۴ هزار و ۶۸۶ رای، بهروز اسکندرپور با ۱۴ هزار و ۴۵۵ رای، علیرضا غریبی با ۱۳ هزار و ۵۴۰ رای، زهرا قدیمی با ۱۳ هزار و ۴۸۱ رای، مینا نهامین با ۱۳ هزار و ۱۴۲ رای، حبیب‌اله فتحی با ۱۲ هزار و ۶۳۹ رای، میرمحمد سیدهاشمی با ۱۲ هزار و ۳۷۰ رای، سلامت صفری با ۱۱ هزار و ۳۳۲ رای، سجاد محمدحسن‌پور با ۱۱ هزار و ۷۹ رای و اسفندیار هوشیار با ۱۰ هزار و ۷۵۸ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین زکی‌اله خوشبخت با ۱۰ هزار و ۵۳۶ رای، کرامت مهدوی‌کلور با ۱۰ هزار و ۴۷۹ رای، سیدناصر حسینی با ۱۰ هزار و ۴۶۵ رای، رحیم آقازاده با ۱۰ هزار و ۴۰۸ رای و جواد انصاری با ۱۰ هزار و ۳۶۶ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر اردبیل انتخاب شدند

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 انتخابات شمارش آرا اردبیل شورای اسلامی شهر اردبیل ۱۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در اردبیل
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار