Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مردم حماسه‌ساز استان گیلان از پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری شادمان هستند و امید به آینده بهتر دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مردم حماسه‌ساز گیلان که در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 حضور پُرشور داشتند از پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات شادمان هستند و با حضور در جشن‌های پیروزی شادمانی خود را ابراز می‌کنند و این نشان می‌دهد که مردم امید به بهبود وضعیت و آینده‌ای بهتر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شهروندان گیلانی گفت: حالا که رئیس جمهور جدید انتخاب شده دوست داریم این حجم از زحمات مردم دیده شود و قدردان این مردم باشند و تحریم‌ها برداشته و مشکلات اقتصادی برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: ما زیر دست بیگانگان رشد نکنیم بلکه باید با دست توانای نیروهای وطن و داخلی کشورمان رشد کنیم و ما هم با حضورمان نشان دادیم که همچنان هستیم چون ایرانی هستیم و هرگز پشت کشورمان را خالی نمی‌کنیم.

میزان مشارکت مردم استان گیلان در انتخابات از میانگین کشوری پیشی گرفتمشارکت 56 درصدی مردم گیلان در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهماستاندار گیلان: با حضور گسترده مردم گیلان در پای صندوق‌های رای نقشه‌های دشمنان ‌نقش بر آب شد

یکی دیگر از گیلانیان با اشاره به اینکه دولت آینده، دولت تغییر به‌نفع مردم است افزود: امروز نیازمند تغییرات گسترده در طبقات مختلف جامعه هستیم و مشکلات اقتصادی، مشکلات جوانان و مواردی که هم‌اکنون در کف جامعه وجود دارد به مرور زمان برطرف خواهد شد.

یکی از بانوان گیلانی ضمن عرض تبریک صمیمانه به رئیس جمهور جدید گفت: امیدواریم که ایشان در این راه هم مانند گذشته موفقیت‌های روزافزون داشته باشد و ما خوشحال هستیم و از خوشحالی زبان‌مان بند آمده است و به مردم عزیزمان بسیار تبریک می‌گوییم که در همه صحنه‌ها حضور داشتند.

یکی از نوجوانان گیلانی نیز در مقابل دوربین خبرگزاری تسنیم این پیروزی بزرگ ملت را به محضر امام زمان(عج) و سپس رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تبریک گفت.

یکی دیگر از شهروندان گیلان با اشاره به حضور پُرشور مردم در انتخابات 1400 تصریح کرد: مردم با حضورشان به غربی‌ها ثابت کردند که هرگز از انقلاب خسته نمی‌شوند و همیشه پشت رهبرمان و انقلاب ایستاده‌اند و فریادهای هیهات من‌الذلة ما همیشه بلند است.

یکی از بانوان گیلانی نیز با بیان اینکه مردم با حضورشان نشان دادند که با وجود همه مشکلات و خستگی‌ها پشت کشورشان را خالی نمی‌کنند و در این میدان حضور مقتدرانه دارند عنوان کرد: مردم اکنون امید به بهبود وضعیت و آینده‌ای بهتر دارند.

یکی دیگر از شهروندان با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکلات جوانان خاطرنشان کرد: انتظار داریم که به مشکلات جوانان رسیدگی شود و مشکلات اشتغال آنها برطرف شود و اگر به جوانان برسند ما هم راضی هستیم.

یکی از بانوان گیلانی گفت: به رئیس جمهور جدید می‌گوییم تا لحظه‌ای که پای این انقلاب باشد و درست عمل کند و گوششان به دهان رهبر معظم انقلاب باشد و قانون اساسی کشور را قبول داشته باشند ما هم پشت‌شان هستیم بنابراین میزان حالِ ایشان است و حالتِ فعلی ایشان را قبول داریم و تایید کردیم.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور جدید طبق کارنامه‌ای که دارند و در طول این سال‌ها که همواره قدرت و مسئولیت داشتند درست عمل کردند و در همین راه پیش بروند؛ ما از ایشان عمل دیدیم و به همین دلیل ایشان را تایید کردیم.

این بانوی گیلانی ضمن قدردانی از حضور حماسه‌ساز مردم گفت: حضور مردم به معنای تایید وضعیت موجود نبود بلکه برای همراهی با انقلاب و رهبر معظم انقلاب بوده است و برای ما همین کافی است که رهبری بگویند در صحنه حضور پیدا کنید.

انتهای پیام/612/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد جمهور جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند

وحید اسکندری گفت: این تعداد از زائران گیلانی هشتم اردیبهشت از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) به حج عمره اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد:طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه است و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان کاروان‌های ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره سوم خردادماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت گیلان بیان کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم این کنگره عظیم می شوند.

وی عنوان کرد: ۶۳۰ زائر حج تمتع امسال از استان شامل؛ ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

مدیرکل حج و زیارت گیلان اضافه کرد: مسن ترین زائر امسال بانویی ۸۲ ساله و کوچکترین آنها پسر نوجوان ۱۲ ساله است.

امسال بعد از ۹ سال توقف، پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی از سر گرفته شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است