Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:48:20 GMT

اقتصاد دریا محور در استان بوشهر تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۴۱۴

اقتصاد دریا محور در استان بوشهر تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست با مدیران قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه نفت و گاز اظهار داشت: رشد و توسعه شرکت صدرا برای توسعه و اشتغال در استان بوشهر حیاتی است.

وی اضافه کرد: یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد دریا محور که از برنامه‌های مهم در استان است، توجه به مسائل و مشکلات شرکت صدرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب ایجاد منطقه آزاد بوشهر، شرکت صدرا باید هوشمندانه از این ظرفیت جدید برای رونق فعالیت‌های خود استفاده کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت جدید ایجاد شده در بندر بوشهر، اخیراً یک کشتی با ظرفیت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن در بندر بوشهر پهلو گرفت که در تاریخ فعالیت بندر بوشهر بی سابقه بوده است.

گراوند ادامه داد: شرکت صدرا یک ظرفیت خاص و مهم برای تولید، اشتغال در کشور است و استان بوشهر آمادگی لازم برای کمک به این شرکت را دارد.

وی تاکید کرد: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی استان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مختلف حقوقی و اداری شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا در بوشهر تشکیل شود.

کد خبر 5240051

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر منطقه آزاد بوشهر عبدالکریم گراوند بندر بوشهر استانداری بوشهر انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها کرمانشاه شورای شهر انتخابات رای گیری گرگان سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری ایلام نتایج شمارش آرا شرکت صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اعظم گودرزی عصر امروز جشنواره سفیران سلامت منطقه گل تپه، آموزش سلامت را از اهداف هدفمند حوزه تعلیم و تربیت در مدارس خواند و با بیان اینکه نگاه مهارت افزایی آموزشی در این عرصه بسیار اهمیت دارد، اظهار داشت: در بخش تأمین و جذب نیرو، کوشش لازم انجام شده است.

گودرزی افزود: برای تحول در این بخش، رشته بهداشت مدارس در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده است و با اولویت تخصیص و بکارگیری نیروی بومی، این نیاز جدی سازمانی و منابع، پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: ایجاد آموزش‌های مهارت محور، یکی از فرآیندهای آموزشی است، خوشبختانه به صورت پایلوت در چند منطقه و حوزه در کشور، اجرای آن کلید خورده است.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: از ظرفیت و فرصت تعامل نهاد هلال احمر برای این پروسه مطابق با تفاهم نامه‌های که منعقد شده به منظور تربیت مهارتی همکاران و خانواده‌ها، استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: نهضت فعال سازی زیرساخت‌های بهداشتی در مدارس، در دستور اجرا قرار دارد و در بخش بهسازی سرویس‌های بهداشتی با اعتبارات و مشارکت‌های مختلف، اهتمام شده و محقق لازم به عمل آمده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: کمک به بهبود تغذیه دانش آموزان از موارد جدی بوده و با این مبنا در دوره جدید نسبت به احیای پوشش شیر مدارس، اهتمام صورت پذیرفته است.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در خاتمه تصریح کرد: تغذیه سلامت نیز از دغدغه‌های دیگر است و با ساماندهی و پیشبرد مطلوب این مساله چه در بعد و محور آموزش و چه رفتار و چه الگو سازی، تأثیر و نقش تشکل سفیران سلامت بسیار ارزنده است و این مجموعه شایسته است مأموریت خود را ایفا کند.

کد خبر 6088102

دیگر خبرها

  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • انعقاد تفاهمنامه جاده ای و تقویت مناسبات حمل و نقلی با تاجیکستان
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود