Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:01:14 GMT

کودک گمشده طبسی به آغوش خانواده بازگشت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۱۹۱۹

کودک گمشده طبسی به آغوش خانواده بازگشت

سرهنگ علی پور فرمانده انتظامی شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مردی جوان با نگرانی و اضطراب به مأموران یگان امداد که در میدان امام خمینی (ره) شهرستان طبس مستقر بودند، مراجعه و اعلام کرد فرزند خردسالش در حوالی بازار گم شده است.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مأموران با تشکیل چند تیم ویژه تحقیقات و تلاش خود را برای پیدایش کودک خردسال آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی پور بیان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان طبس پس از یک ساعت گشت زنی در حوزه استحفاظی و نیز محدوده بازار مرکزی طبس، کودک خردسال را پیدا کرده و به آغوش خانواده اش برگردانند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس به والدین توصیه کرد: هنگامی که با کودکان خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر می‌برند، هرگز از آن‌ها غفلت نکرده و همچنین به کودک خود آموزش دهند تا در این گونه مواقع حتماً از پلیس کمک بخواهند.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یگان امداد گشت زنی حوزه استحفاظی شهرستان طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهداء طی روز‌های گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.
وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.
علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.
وی ادامه داد: پیکر مطهر این شهدا برای تشخیص هویت به معراج شهدای تهران و انجام آزمایش تخصصی دی. ان.‌ای و استان محل اعزام فرستاده می‌شوند.

۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام به خاک سپرده شده اند.
استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور را به خود اختصاص داده است.
مناطق مسکونی استان ایلام بیش از ۳۰۰ بار مورد حمله هوایی رژیم بعث قرار گرفت و تا پایان جنگ تحمیلی و هنگام عملیات مرصاد در محاصره نیرو‌های عراقی بود.
شرهانی، نقطه ایثار، قلاویزان، سه راهی جندالله، قرارگاه بانروشان، کانال کمیل، قرارگاه شهید باقری، زمین فوتبال چوار، میمک و کوشک از جمله یادمان‌های دوران دفاع مقدس استان ایلام هستند.

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان