Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سرد اسلوواکی، گفت: در حال حاضر به صورت جدی با تیمی مذاکره‌ نکرده‌ام، ولی مطمئنا برای فصل آینده بهترین تصمیم را می‌گیرم. - اخبار ورزشی -

ایمان سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره فصلی که در لیگ اسلواکی پشت سر گذاشت، اظهار داشت: در مجموع این فصل برای من خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من شروع خوبی داشتم، ولی یک مصدومیت باعث شد که شش بازی را از دست بدهم. وقتی برگشتم شرایط به گونه‌ای نبود که خیلی سریع وارد ترکیب شوم، ولی بعد از یکی دو بازی توانستم دوباره در ترکیب قرار بگیرم و در بازی پلی‌آف لیگ اروپا هم به میدان رفتم که متأسفانه نتوانستیم به این لیگ راه پیدا کنیم.

وی در ادامه حرف‌هایش عنوان کرد: من تجربه خوبی را از حضور در لیگ اسلواکی کسب کردم و فوتبالم تغییر کرد. با اینکه کمی دیر به اروپا رفتم، ولی همه چیز برایم خوب بود و آنها هم به خوبی از من حمایت کردند. اگر باشگاه قبلی من موانعی ایجاد نمی‌کرد می‌توانستم یک فصل کامل بازی کنم، ولی به هر حال تلاش خودم را انجام دادم و هرگز برای رفتن به فوتبال اروپا عقب‌نشینی نکردم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فصل آینده به لیگ ایران برگردد، خاطرنشان کرد: من تازه به ایران برگشته‌ام و تمرینات انفرادیم را دنبال می‌کنم، اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. متأسفانه فصل گذشته باشگاه قبلی من موانعی را ایجاد کرد و نتوانستم آنطور که خودم می‌خواستم در مورد انتخاب تیم تصمیم‌ بگیرم. در واقع شرایط اینطور پیش رفت که این امکان وجود نداشت تا از بین پیشنهادهای متنوعی که داشتم بهترین تصمیم را بگیرم، ولی مطمئناً امسال زمان خوبی را در اختیار دارم و برای فصل آینده بهترین تصمیم را خواهم گرفت. نمی‌توانم از حالا بگویم که قرار است در ایران بازی کنم یا در کشور دیگری فوتبالم را ادامه دهم، ولی مطمئناً اگر یک شرایط خوب فراهم شود، دوست دارم بهترین تصمیم را بگیرم.

وی در مورد اینکه آیا با تیمی در اروپا مذاکره کرده است یا خیر، گفت: من هنوز با تیمی مذاکرات جدی نداشته‌ام، ولی مدیر برنامه‌هایم با تیم‌هایی از اتریش و پرتغال صحبت کرده و آن تیم‌ها شرایط من را مورد بررسی قرار می‌دهند. مطمئناً برای فصل بعد بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

معاون حقوقی تراکتور: بر اساس حرف‌های سمیعی، سازمان لیگ پرسپولیسی است/ ما 4 میهمان داشتیم،‌ حریف 60 نفر!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد فوتبال تراکتور تبریز بهترین تصمیم فصل آینده برای فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد