Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:46:14 GMT

۱۶۰بیمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۰۸۰۹

۱۶۰بیمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز یزدان پناه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی گزارش نشده است و شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ۶۹۴ نفر است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۶۰ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۵۱ نفر مبتلای قطعی و ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان پناه ادامه داد: از ۳۱۳ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود یک سوم موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت درشهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دنا است.

یزدان پناه تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد را تاکنون ۴۹ هزار و ۵۱۵ مورد اعلام کرد.

وی از مردم استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه نشانه بیماری‌های ویروسی با مراجعه به مراکز ١٦ساعته تست کرونا را انجام داده و تا آماده شدن جواب تست و برطرف شدن علائم در قرنطینه بمانند و از انتشار احتمالی ویروس بیماری کرونا جلوگیری کنند.

کد خبر 5241851

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ویروس کرونا انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد :سیلاب یک هزار و ۳۰۰ میلیارد به بخش کشاورزی خسارت زد اما تاکنون یک ریال اعتبار خسارت سیلاب پرداخت نشد.

وی افزود: بخش عمده خسارت‌ها و آسیب‌ها در این شهرستان مربوط به باغات، مزارع، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبرسانی و سرآب بندی‌های بخش کشاورزی و همچنین ابنیه فنی و راه‌های روستائی و عشایری است. که در این بارندگی بخش زیادی از محورهای ارتباطی روستایی و عشایری نیز مسدود شده بود. کهگیلویه و بویراحمد ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که ۱۶۰ هزار هکتار از این میزان زراعی است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228422 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰