Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@07:00:52 GMT

۶۵ هزار تن گوشت مرغ در کشور تولید شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۱۷۸۷

۶۵ هزار تن گوشت مرغ در کشور تولید شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علی‌صفر ماکنعلی اعلام کرد: بر اساس آخرین گزارش عملیات بازرسی نظارت بهداشتی از ۲۲۲ کشتارگاه فعال طیور کشور در ۱۰ روز کاری بین روزهای ۲۰ خرداد تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در این فاصله زمانی نزدیک به ۳۵ میلیون قطعه طیور در چارچوب رعایت ضوابط بهداشتی و شرعی کشتار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این تعداد طیور کشتارشده حدود ۶۵ هزار تن گوشت مرغ استحصال و به بازار عرضه شده است تصریح کرد: بر این اساس به طور متوسط در هر روز فعالیت کشتارگاه‌های کشور به طور متوسط روزانه ۳ میلیون و پانصد هزار قطعه طیور کشتار شده که بر همین اساس می‌توان گفت روزانه ۶۵۳۹ تن گوشت مرغ تولید و برای مصرف شهروندان در بازار توزیع شده است.

کد خبر 609434 برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دامداری مرغ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دامداری مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند

حمزه‌ای رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: با دقت و هوشیاری مسئول بهداشتی یکی از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیرجند ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده ضبط و قبل از ورود به چرخه مصرف انسانی خارج و به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه منتقل شد.

او افزود: علت این موضوع سپتی سمی حاد بوده است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۲ هزار تن گوشت مرغ در درمیان

حمزه‌ای ضمن تشکر از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی مسئول بهداشتی کشتارگاه از همکاری و همراهی مدیریت و عوامل کشتارگاه طیور نیز قدردانی کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند بیان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه گزارش تخلف از طریق سامانه تلفنی ۰۵۶ - ۳۲۲۱۴۳۶۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت از سوی کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان