Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حرم مطهر رضوی در آخرین روز دهه کرامت مملو از زائران حضرت رضا(ع) از سراسر کشور است و شیعیان و  دلدادگان امام مهربانی ها با زبانها، گویشها و قومیتهای متفاوت، مشقت سفر در این روزهای گرم را به جان خریده اند تا با زیارت این آستان جان خود را طراوات دهند و اکنون صحن های این بهشت زمینی به ایرانی کوچک تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوه نامه های بهداشتی هم در شرایط کرونایی مشهد که در وضعیت نارنجی قرار دارد همچنان با شدت و قوت رعایت می شود و استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری لازم به هنگام نشستن زائران بر روی فرش ها در صحن های حرم مطهر، مصرف مواد ضدعفونی دست و سطوح و ارسال پیامک بهداشتی به زائران حرم تا حد زیادی نگرانی از شیوع کرونا در این تجمع را کاهش داده است.

رییس جمهوری منتخب حدود ساعت ۱۵ امروز وارد مشهد تا در مراسم امروز حرم مطهر رضوی شرکت کند مراسمی که علاوه بر شعر و سرود و مدیحه سرایی با سخنرانی حجت السلام رییسی پایان خواهد یافت.

انجام این سخنرانی در سالروز ولادت حضرت رضا(ع) از روزهای قبل تدارک دیده شده است چنانکه حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی ۳۰ خردادماه در تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و از وی برای سخنرانی در جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی دعوت کرد که ایشان به این دعوت پاسخ گفت و اضافه کرد: برای زیارت و عرض ارادت به ساحت مقدس امام علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس مشرف خواهم شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی که در انتخابات ریاست جمهوری موفق به کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و چهار رای ماخوذه شد و امروز به عنوان رییس جمهوری منتخب همه مردم ایران سخنران این جشنواره ایران کوچک در بارگاه منور رضوی است.

برخی از زائران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سخنرانی رییس جمهوری منتخب در سالروز ولادت امام رضا(ع) را خوش یمن دانسته و از خواسته ها و توقعات خود از رییسی گفتند.

پدر یک خانواده از بندر دیر استان بوشهر در خصوص مطالبات خود از رییس جمهوری منتخب گفت: من طرفدار دو آتشه رییسی هستم و معتقدم مبارزه با گرانی و رفع مشکلات اقتصادی ملت  باید در راس اقدامات رییسی باشد.
عبدالله درویشی افزود: البته امیدواریم ایشان در دولت خود به نابسامانی ماهیگیران بندر دیر نیز سر و سامان دهد.
در این هنگام پسر جوان درویشی به میان سخن پدر آمد و گفت: امیدواریم رییسی ابتدا با دزدان بیت المال در کشور برخورد قاطع کند و به وضعیت حجاب و رفع آسیبهای اجتماعی نیز توجه جدی نشان دهد.

فرد دیگری که برای زیارت به حرم مطهر امام رضا (ع) آمده بود نخستین اقدام شایسته رییسی در دولت سیزدهم را بهبود اوضاع اقتصاد و معیشت کشور عنوان کرد و گفت: راهکار اصلی باید رونق دادن به کسب و کارها به ویژه مشاغل خرد و کوچک باشد.
نوری افزود: بعد از آن باید رییسی به دنبال توسعه سرمایه گذاری های داخلی باشد چون اگر کسب و کار و سرمایه گذاری داخلی رونق گرفت آن زمان ایران می تواند در عرصه خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد.
یک بانوی کهنسال اصفهانی هم که خود را مادر شهید معرفی کرد گفت: فرزند من برای خدا رفته است اما اکنون شاهد انواع مشکلات ناشی از اعتیاد و گرانی در جامعه هستیم.

نوروزی افزود: خیلی به آمدن این فرد و آن فرد کاری ندارم اما معتقدم بهبود اوضاع کشور دست خداست و آقای رییسی هم فقط فکری به حال جوانان، کسب و کار، ازدواج و مسکن مردم کند ما عمر خود را کرده ایم رییس جمهوری جدید فقط فکری به حال جوانان کند.

برچسب‌ها مشهد سید ابراهیم رییسی حرم امام رضا آستان قدس رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سید ابراهیم رییسی حرم امام رضا مشهد سید ابراهیم رییسی حرم امام رضا آستان قدس رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دولت سیزدهم رییس جمهوری منتخب حرم مطهر رضوی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی