Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امروز خوشبختانه وزیر ورزش با حضور مربی ایتالیایی در تهران موافقت کرده که وی به تهران بیاید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نصرالله عبداللهی در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: همه وضع استقلال بی پولی است و اوضاع تیم ما خیلی خراب است. استقلال همیشه مشکل مالی داشته اما هیچوقت شرایط اینقدر بد نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عاقبت این تیم بد است. اسپانسر به تعهدات خود عمل کرده و حتی بیشتر پرداخت کرده است. حتی از جاهایی هم که قدیم از طرف هواداران پول گرفتیم ولی خیلی از بازیکنان نیمی از مطالبات خود را دریافت نکردند و مشکلات دیگری هم داریم.

سرپرست تیم استقلال ادامه داد: مجیدی خیلی اصرار داشت مربی ایتالیایی به تهران بیاید چون این مربی رزومه درخشانی دارد و سالها مربی تیم ملی ایتالیا بوده اما تا امروز با شرایط او موافقت نشده تا اینکه امروز خوشبختانه ظاهرا آقای وزیر با حضور این مربی موافقت کرده که این مربی به تهران بیاید و کار او انجام شود.

عبداللهی تاکید کرد: قرار است وی برای این فصل به تهران بیاید و امروز به ما اطلاع دادند که این مربی می تواند راهی تهران شود. این مربی فقط نیاز به پول دارد که وارد تهران شود.

وی در خصوص اینکه چرا مشکلات استقلال تمام نمی شود عنوان کرد: دولت باید کمک کند. چطور قوانین هند و پنالتی را از خارجی ها می گیریم، باید قوانین درآمدزایی و کمک را هم از کشورهای خارجی یاد بگیریم. این دو تیم هوادار دارند و امروز هواداران استقلال ناراحت بودند که به مجلس رفتند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: زمانی که یک مدیر قرارداد می بندد باید ببینم چگونه پیش می روند حتی قرارداد کارگزار هم توسط مدیران بالادستی نظارت می شود. مدیران دولت می دانند این 2 باشگاه چه هزینه هایی دارند. کارگزار ما امسال هزینه ها را متقبل شده و چیزی کم نگذاشته است. خواهش من از وزیر ورزش این است که به یک شکل برای ما پول فراهم کند. بازیکنان ما پول زیادی نگرفته اند و حتما بالادستی ها راهی دارند که مشکل را حل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال وزیر ورزش تهران بیاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!