Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:06:51 GMT

آغاز فعالیت غارعلیصدر از فردا

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۵۹۱۹

آغاز فعالیت غارعلیصدر از فردا

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از آغاز فعالیت غارعلیصدر از فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهدی مجیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ولادت امام رضا(ع) غار علیصدر پس از هفت ماه تعطیلی به صورت رسمی و با موافقت ستاد مدیریت کرونا بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه فردا غار علیصدر میزبان پرچم حرم رضوی است افزود: پس از تعطیلی هفت ماهه و عدم درآمدزایی این غار، طبق مکاتبه با ستاد کرونا و موافقت آنها، از اول تیرماه نسبت به بازگشایی آن اقدام شد تا شاهد حضور گردشگران همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه با بازگشایی غار علیصدر میزبان مسافران تابستانه خواهیم بود افزود: امیدواریم بازگشایی موجب رونق گردشگری شده و بتوانیم بخشی از آسیب‌های وارده را جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه علیصدر ۱۵ ماه سخت را گذراند و هیچ مجموعه‌ای چنین روزهایی را تجربه نکرد گفت: علیصدر به طور میانگین سالانه ۶۰۰ هزار بازدیدکننده داشت که در سال ۹۹ به ۸۰ هزار نفر رسید.

مجیدی عنوان کرد: در سال ۹۸ درآمد شرکت علیصدر ۲۲ میلیارد بود که در سال ۹۹ به ۳ میلیارد رسید اما فشارها را تحمل کردیم تا به روزهای اوج برسیم.

وی با بیان اینکه در شرایط سختی که داشتیم، ۲۰ درصد پرسنل علیصدر بازنشسته شدند افزود: پرسنل غار جزو مشاغل سخت و زیان‌آور بودند و بازنشسته شدند که باید سنوات آنها را پرداخت می‌کردیم اما با توجه به توان مالی شرکت تنها ۷۰ درصد سنوات پرداخت شد و ۳۰ درصد آن باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به اینکه در سال گذشته حمایت‌های خوبی با پرداخت وام صورت گرفت عنوان کرد: با توجه به اینکه بازپرداخت وام‌ها آغاز شده، انتظار می‌رود برای پرداخت آنها استمهال یک ساله قائل شوند تا درآمد بالاتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹، برای بهره‌برداران علیصدر تخفیف ۹۰ درصدی در نظر گرفته شد گفت: با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی خوب نیست، همین انتظار را داریم که با ما نیز برای بازپرداخت وام استمهال صورت گیرد.

مجیدی با تاکید بر اینکه اشتغال و معیشت پرسنل علیصدر مهم است و امیدواریم زود رونق یابد‌ گفت: در سال ۹۸ هزینه‌کرد شرکت ۱۹ میلیارد تومان بود اما در سال ۹۹ به ۱۳ میلیارد تومان کاهش یافت که با کاهش اضافه کار و پرداخت صرفا حقوق پایه صرفه‌جویی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران تعطیلی غار علیصدر ۱۵۰ نفر از همکاران را در مقطع هفت ماهه به بیمه بیکاری معرفی کردیم گفت: همین هفت ماه بیمه بیکاری توانست بار سنگینی را از دوش شرکت علیصدر بردارد.

مدیرعامل شرکت علیصدر خاطرنشان کرد: آژانس مسافرتی علیصدر فعلا تعطیل است و برای جبران بخشی از درآمد شرکت، محل آژانس در رهن صنف دیگری است که پس از بهبود شرایط مجدد آژانس برقرار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از سال ۸۹ تا ۹۸ شرکت علیصدر بر اساس آرای قانونی محاکم قضایی موظف به پرداخت هزینه و اجاره است گفت: این مبلغ از سال ۸۹ تا ۹۸ پرداخت نشده و با در نظر گرفتن تخقیف موظف به پرداخت ۱۷ میلیارد تومان است که در هیات مدیره نیز تصویب شده و همین هم فشارهایی را بر شرکت وارد کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان مهدی مجیدی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر مدیرعامل شرکت شرکت علیصدر غار علیصدر سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و به گزارش اداره کل هواشناسی استان،  با گذر موج ناپایدار دیگر در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در استان کرمانشاه شاهد بارندگی همراه با رعدوبرق و در برخی نقاط رگبار تگرگ پیش بینی می‌شود.
بارش در روز دوشنبه، در نیمه غربی و نواحی شمالی استان، از شدت بالاتری برخوردار خواهد بود و موجب آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان می‌شود.
در روز سه شنبه بارش‌ها غالباً به شکل رگبار‌های موقت و پراکنده خواهد بود.
بر اساس این گزارش از روز چهارشنبه تا پایان هفته با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش قابل توجهی برای استان پیش بینی نمی‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری