Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:18:11 GMT

فرامرزیان: علی مرادی بازنشسته نیست

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۸۱۱۳

فرامرزیان: علی مرادی بازنشسته نیست

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: بر اساس قول نوبخت تخصیص خاصی برای فدراسیون‌های المپیکی در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ژاله فرامرزیان در خصوص پرداخت بودجه به فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: یک بخش از واریزی(یک دوازدهم) را این یکی دو روز دیگر انجام خواهیم داد و بر اساس قول نوبخت تخصیص خاصی برای فدراسیون‌های المپیکی در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی در پاسخ به این سکه این بخش از واریزی چه مقدار خواهد بود، گفت: این بخش از واریزی یک چهارم بودجه خواهد بود. مبلغ دقیق را نمی‌توانم بگویم اما بین 25 تا 30 میلیارد تومان خواهد بود

معاون توسعه مدیریت و منابع در خصوص میزان بودجه تخصیص داده شده به فدراسیون‌های المپیکی توسط نوبخت تاکید کرد: باید ابتدا تخصیص را دریافت کنیم. درخواست ما بر اساس جلسه‌ای که با دکتر نوبخت داشتیم 300 میلیارد تومان است اما باید ببینیم چقدر تخصیص داده می‌شود تا بر اساس آن پرداخت کنیم.

 

فرامرزیان در پاسخ به این سوال که آیا این 300 میلیارد تومان برای فدراسیون‌های المپیکی خواهد بود گفت: ما 300 میلیارد نیاز داریم تا بتوانیم پرداخت مناسبی به فدراسیون‌ها داشته باشیم چراکه ما بقیه پرداخت‌ها را فعلاً متوقف کرده‌ایم. از ابتدای سال تاکنون اکثر منابع خود را به فدراسیون ها اختصاص دادیم. به استان‌ها که برای اعزام ورزشکاران خود نیازمند منابع هستند هنوز پرداختی نداشتیم به همین دلیل  باید معوقات خود را پاسخ دهیم. وارد ماه چهارم سال شدیم و بسیاری از پرداخت‌ها را انجام ندادیم و باید جبران منابع انجام شود و بخشی هم به فدراسیون‌ها المپیکی داده شود.

 

فرامرزیان در خصوص اینکه بودجه فدراسیون‌ها چقدر خواهد بود، یادآوری کرد: باید ببینیم بر اساس شاخص‌هایی که توسط معاونت قهرمانی اعلام می‌شود، هر فدراسیون برای اردو، مسابقات و هزینه‌ها چقدر لازم دارد.

وی که پیش از این اعلام کرده بود در تلاشیم تا قبل از پایان دولت و بر اساس مصوبات پاداش مدال‌آوران المپیک تامین شود، در خصوص اقدامات در این زمینه، خاطرنشان کرد: میزان تخصیصی که دریافت کنیم متناسب با آن می‌توان برنامه ریزی کنیم. پاداش مدال آوران در این 300 میلیارد تومان تامین می‌شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در خصوص اینکه گفته می‌شود نامه بازنشستگی علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری ارسال شده و امضای وزیر باقی مانده است، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. سال گذشته سنوات مرادی براساس سنوات خدمت وی در قالب 35 سال بود. پس از بررسی پرونده وی مشخص شد که او سه سال مرخصی بدون حقوق داشته که کسر از سنوات شده و وی یکی دو سال دیگر می‌تواند ادامه فعالیت داشته باشد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازنشسته دیگری وجود دارد، تاکید کرد: ما به صورت روتین افرادی را داریم که بازنشسته می‌شوند البته به موجب قانون افراد تا 65 سال و یا 35 سال خدمت، می‌توانند فعالیت داشته باشند که چنین فردی را نداریم. البته به موجب مصوباتی که ابلاغ شده برخی موارد را اجازه ادامه خدمت گرفتیم.

 

فرامرزیان درباره زمان بازنشستگی خود گفت: هنوز نتوانستم سنوات خود را تکمیل کنم، اگر در زمانی که  دارم بازنشسته شوم احساس موفقیت می‌کنم. من فعلا 24 سال خدمتم کامل نشده و با احتساب مجموع مرخصی‌ها در تلاشم بازنشسته شوم.

وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون های المپیکی فدراسیون ها میلیارد تومان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.   وی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.   نقی سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می دهند.   وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.   سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارایه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح نامید.   استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»