Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت‌نام از دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی که از ابتدای خردادماه آغاز شده بود به پایان رسیده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه سنجش بدو ورود به مدارس دانش‌آموزان نیز از ۲۵ خرداد آغاز شده است، بیان‌کرد: سنجش دانش آموزان به نوبت و براساس برنامه‌ریزی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی با تأکید بر اینکه در سنجش دانش‌آموزان بدو ورود به مدارس آزمون‌ها و تست‌های مختلف شنوایی، بینایی و جسمی و حرکتی گرفته می‌شود، اظهار کرد: اگر در این سنجش‌ها مشکلی برای دانش‌آموز تشخیص داده شد برای درمان به کارشناس و متخصص مربوط ارجاع می‌شود.

وی بیان‌کرد: اگر درمان دانش‌آموز انجام گرفت و مسئله خاصی نبود در مدارس عادی تحصیل خود را ادامه می‌دهد و در غیر این صورت برای آموزش به مدارس استثنایی مراجعه خواهند کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در خراسان‌جنوبی ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است، گفت: امسال برای ورود به پایه اول ابتدایی ۱۹ هزار دانش‌آموز نام نویسی کرده‌اند.

زمانی ادامه‌داد: مقایسه این دو آمار نشان از افزایش ۵-۶ درصدی دانش آموزان پایه اول ابتدایی در سال جاری دارد.

وی یادآور شد: ما در خراسان‌جنوبی در تمام مراحل ثبت‌نام و سنجش دانش‌آموزان پایه اول بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید داریم و تلاش می‌کنیم که در این مراحل از هرگونه تجمعی خودداری شود.

کد خبر 5242409

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد زمانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیرجند انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا شورای شهر عکس استانها کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا نتایج شمارش آرا گرگان بوشهر رای گیری ایلام دانش آموزان پایه اول پایه اول ابتدایی خراسان جنوبی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!