Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از کارخانه مقواسازی الماس معین هامون، هامون بافت کویر، شرکت فنرسازی زر سیستان از نزدیک در جریان مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت. خبرگزاری میزان- به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و در راستای شعار سال و سیاست‌های کلی دستگاه قضایی مبنی بر حمایت از چرخه تولید، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا، با حضور در کارخانه مقواسازی الماس معین هامون، هامون بافت کویر، شرکت فنرسازی زر سیستان از خط تولید این کارخانه‌ها بازدید کرد و در جریان مهم‌ترین مسائل و موضوعات مربوط به تولید در این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تاکنون از ۵۰ واحد تولیدی در استان بازدید بعمل آمده و خواسته بیشتر آن‌ها خرید محصولات تولیدی است که ما بدنبال آن هستیم که این مشکل برطرف شود وتولید کننده بتواند محصولات تولیدی خود را بفروش برساند.
وی ادامه داد: ما برای رفع مشکل تولید کنندگان در محل کار آن‌ها حضور پیدا کردیم و این روند همچنان تا حصول نتیجه ادامه دارد
مصطفوی نیا در پایان بیان داشت: قوه قضائیه بدنبال تعطیلی کارخانه‌ها نیست و برای کارخانه‌های بدهکار باید راهکاری اندیشیده شود که از تعطیلی آن‌ها جلوگیری شود.     بیشتر بخوانید:     آیین افتتاح سه مرکز داوری با حضور معاون اول دستگاه قضا برگزار شد انتهای پیام/ برچسب ها: سیستان و بلوچستان بازدید واحد تولیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بازدید واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر