Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بوژیدار رادوشوویچ یک روز پس از بازی پرسپولیس با ذوب آهن و در تاریخ چهار خرداد به کرواسی سفر کرد اما با وجود گذشت ۲۹ روز از آن تاریخ و در شرایطی که پرسپولیس در بازی سوپرجام مقابل تراکتور به برتری رسید و دو روز دیگر قرار است نخستین دیدارش در لیگ برتر را با اتمام تعطیلی مسابقات برگزار کند، همچنان خبری از بازگشت وی به کشورمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه بان در شرایطی پرسپولیس را تهدید به فسخ قرارداد کرده که مدیران باشگاه پرسپولیس در مذاکرات اخیر خود با رادو و مدیربرنامه هایش به آنها اعلام کرده اند حتی مقداری بیشتر مطالبات فصل قبل و امسالش در کنار آپشن ها آماده پرداخت شده و رادو پس از بازگشت به کشورمان می تواند این مبلغ را دریافت کند.

با این وجود رادو همچنان وضعیت بازگشت خود به باشگاه پرسپولیس را در حالت ابهام نگه داشته است.

این دروازه بان کروات در گفت و گوی کوتاهی  درباره آخرین وضعیت خود با تیم پرسپولیس و احتمال قطعی شدن فسخ قراردادش اظهار داشت: هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده و هر چیزی محتمل است. متاسفانه قول مسئولان باشگاه تاکنون عملی نشده است. وضعیت ستاره پرسپولیس پیچیده شد/ دست یحیی خالی‌تر می‌شود؟ یحیی پرسپولیس را چگونه به مصاف مس رفسنجان می‌فرستد؟/ ترکیب احتمالی سرخ‌ها آخرین بازماندگان تیم همیشه قهرمان/ رادو از جمع چهار پرسپولیسی جا ماند می‌خواستند عمداً حامد لک را مصدوم کنند! آخرین پیام رادوشویچ برای پرسپولیسی‌ها؛ دیگر خیلی دیر شده…!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب

 علیرضا دانشی با تأکید بر ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب، اظهار داشت: اگر دانش افراد در کسوت‌های مختلف به روز نشود همچون آب و سرابی خواهند بود که پس از مدتی به دلیل عدم سیالیت علمی از بین خواهد رفت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: اهمیت کسب علم برای مناطق نفتخیز جنوب به دلیل گستردگی حوزه عملیات و تنوع مأموریت‌ها بیش از سایر دستگاه‌هاست؛ از وجهی دیگر این مجموعه بنگاهی اقتصادی نیز به شمار می‌رود و باید براساس منطق اداره شود.

او بر ضرورت اهتمام مدیران و کارکنان در علم آموزی تاکید کرد و افزود: دین و شریعت برای طلب علم جایگاه ویژه‌ای قائل است، به طوری که در آموزه‌های قرآنی نیز ارزش انسان به دانش او ذکر شده.

این مقام مسئول گفت: انتظار می‌رود که مدیریت منابع انسانی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اهتمامی ویژه‌تر و تلاشی مضاعف‌تر در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان بکوشد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش