Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی جان باخته‌اند، جمعه (۴ تیر) ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این مراسم ساعت ۹ صبح فردا در قطعه ۲۵۵ بهشت زهرا تهران که به نام قطعه نام‌آوران نامگذاری شده است، برگزار خواهد شد.

عصر دیروز (چهارشنبه، ۲ تیر) در سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه تلخ، جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست مهشاد کریمی ریحانه یاسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت