Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی درگذشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، خبرنگاران حوزه محیط زیست ایسنا وایرنا را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس سازمان انرژی اتمی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران و درگذشت غم‌انگیز دو خبرنگار جوان، خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی که جان خود را در راه حمایت از محیط زیست و آگاهی بخشی در آن خصوص از دست دادند، قلب‌ها را سرشار از غم و اندوه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب این ضایعه دردناک را به جامعۀ خبری کشور به خصوص خبرنگاران حوزه محیط زیست، همکاران آن دو عزیز در خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و به ویژه خدمت خانواده محترم و معزز آنها تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن دو بانوی درگذشته رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم./ ایسنا

پیام تسلیت جمعی از مسئولان کشور در پی درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا پیکر خبرنگاران جان‌باخته در بهشت زهرا آرام گرفت        

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر

محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون « ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس «دانشگاه ملی لودوویکای» مجارستان انجام شده است.

این نشست علمی از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت در بوداپست برگزار می شود و طی آن، احمدی نژاد به عنوان میهمان ویژه در باره اهمیت و ضرورت مقابله با تهدیدها و آسیب های وارده به محیط زیست سخنرانی می کند.

دانشگاه ملی لودوویکای بوداپست، فعالیت آموزشی خود را به طور متمرکز در حوزه خدمات عمومی و مدیریت دولتی به انجام می رساند و ریاست آن توسط رئیس جمهور مجارستان منصوب می شود.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور