Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته افزود: دشمنان از ماه‌ها قبل با جنگ رسانه‌ای و تبلیغات روانی برای جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات بسیار تلاش کردند ولی اقشار مختلف جامعه با لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری و همکاری در این صحنه تمامی اهداف استکبارجهانی را خنثی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ادامه داد: مردم  با حضور فعال و آگاهانه در انتخابات به تمامی دشمنان نظام و منافقان نشان دادند که همچنان در مسیر انقلاب و منویات مقام معظم رهبری به حرکت و تلاش خود ادامه می‌دهند.

عضو فقهای شورای نگهبان اظهار کرد: توطئه دشمنان برای دلسرد کردن مردم در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی ادامه دارد و با تشدید تحریم‌ها برای ضربه زدن به اصل نظام فعالیت دارند ولی مردم باید با درک شرایط برای شکست کفرجهانی وظایف ملی و انقلابی خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

مدرسی در ادامه به مذاکره ایران با کشورهای غربی در وین پایتخت اتریش در مورد برجام اشاره کرد و گفت: اعتماد به دشمنان هیچ اثر و فایده‌ای ندارد و بارها برای مردم و کشور ثابت شد که دشمنان و آمریکایی‌ها خیلی بدعهد هستند، باید با بصیرت همواره مواظب توطئه‌های استکبار علیه کشور بود.

وی بیان کرد: تا دشمنان و آمریکا تمامی تحریم‌ها علیه کشور ایران را بر ندارد و سپس با دقت راستی‌آزمایی نشود مذاکره با آنها در مورد برجام هیچ فایده‌ای ندارد چون آنها فقط به دنبال حفظ منافع خود و حامیان جهانی و منطقه‌ای هستند و باید همواره با هوشیاری در مسیر انقلاب و ولایت تلاش کنیم.

همچنین غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری استان یزد قبل از خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت هفته قوه قضاییه ( اول تا ششم تیرماه ) به ارایه گزارشی در خصوص عملکرد این نهاد پرداخت 

نماز عبادی سیاسی جمعه امروز در۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد اقامه شد.

سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر، روستایی و عشایری ۲۸ خردادماه جاری در ایران برگزار شد و از میان چهار نامزد ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی انتخاب شد.

به گفته رییس ستاد انتخابات استانداری  یزد  از میان چهار نامزد در این دوره ، آقای رئیسی با کسب ۷۲ درصد، اکثریت آرای شرکت کنندگان را در این استان کسب کرد.

احمد ترحمی بهابادی در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا تعداد افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات را ۷۳۳ هزار و ۷۲۱ نفر ذکر کرد و افزود: میزان مشارکت واجدان شرایط استان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۵۸ درصد بود که آقای رئیسی ۳۰۵ هزار و ۹۳۰ رای را در استان کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین آقایان عبدالناصر همتی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۳۴ هزار و ۸۵۴ رای ،  محسن رضایی ۲۲ هزار و ۹۰۰ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی هم ۱۷ هزار و ۵۹۸ رای به دست آوردند.

یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

این استان  ۲۴ شورای  شهر و ۳۹۷ شورای روستایی دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

برچسب‌ها برجام انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آیت الله مدرسی شورای نگهبان یزد ستاد اقامه نماز کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر برجام انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آیت الله مدرسی شورای نگهبان یزد ستاد اقامه نماز کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی