Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور‌های مجلس سنای برزیل به دنبال این هستند که کشف کنند کدام یک از کمپانی‌ها در طول اپیدمی کرونا به انتشار محتوا‌های نادرست پنهانی کمک کرده اند.

کمیته‌ای در مجلس سنای برزیل رسما اعلام درخواست کرده که با نمایندگان شرکت آلفابت در گوگل، فیسبوک و توئیتر تماس گرفته شود تا برای شهادت دادن درباره بررسی‌های مداوم بر روی عملکرد دولت در کنترل و مهار کووید ۱۹ در طول این پاندمی، به این مجلس بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوگل ۱.۲ میلیون ویدئوی حاوی اطلاعات نادرست درباره کرونا را حذف کرده است

سناتور‌ها قصد دارند نقشی را که کمپانی‌های مختلف در کمک به انتشار پنهانی اطلاعات نادرست در طول این پاندمی داشته اند، مورد بررسی قرار دهند. گوگل، توئیتر و فیسبوک در بیانیه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند که در این زمینه با کمیسیون مجلس برزیل همکاری خواهند کرد. گوگل گفته است که ۱.۲ میلیون ویدئو را از پلتفرم خود حذف کرده است چرا که از خط قرمز‌های اطلاعات نادرست درباره کووید ۱۹ تجاوز کرده بودند.

امار عزیز یکی از سناتور‌های مجلس برزیل که ریاست این کمیته را بر عهده دارد اعلام کرده است: "علی رغم اینکه نمایندگان به عنوان شاهد درباره این موضوع باید شهادت دهند، اما باز هم شرکت‌ها می‌توانند در صورت لزوم مورد تحقیق و بررسی قرار بگیرند. " عزیز همچنین در سنا ضمن جرم معرفی کردن تجویز دارو از طریق یوتیوب، توئیتر و اینستاگرام عنوان کرده است: " درست است که این نمایندگان به عنوان شاهد حضور می‌یابند، اما درصورت تصمیم کمیسیون مجلس می‌توانند مورد تحقیق قرار گیرند. "

وی همچنین گفته است که سناتور‌ها قصد دارند از کمپانی‌ها درباره اینکه سیستم عامل هایشان چگونه کار می‌کند و چگونه به پست‌هایی در حوزه تجویز دارو‌هایی که پایه و اساس علمی دارند، اجازه دسترسی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پای فیسبوک دوباره به دادگاه باز شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گوگل ویروس کرونا اطلاعات غلط اپیدمی کرونا سناتور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رابرت دنیرو حمایتش از صهیونیست‌ها را تکذیب کرد
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • سندرز خطاب به دانشجویان معترض: شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید
  • سناتور آمریکایی خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!