Web Analytics Made Easy - Statcounter

با آغاز ریزش گسترده قیمت ها در بازار تلفن های همراه برند سامسونگ اکثر سایت ها برای بالا نگه داشتن قیمت ها در بازار اعلام عدم موجودی کرده اند و در طرف دیگر بازار افزایش نرخ ارز به گرانی در بازار تلفن های همراه برند اپل دامن زده است.

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با کاهش گسترده قیمت ها در بازار تلفن های همراه برند سامسونگ بسیاری از سایت ها برای بالا نگه داشتن قیمت این تلفن های همراه در بازار اعلام عدم موجودی کرده اند؛ رصد بازار تلفن های همراه حاکی از آن است که قیمت تلفن های همراه برند سامسونگ از اواخر هفته گذشته تاکنون کاهشی بوده است و به عنوان  مثال سامسونگ گلکسی آ۷۱ از ۹ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است و سامسونگ گلکسی زد فولد نیز که برای ماه های پیاپی از نوسانات قیمتی در امان بود از اواخر هفته گذشته تا امروز نزدیک به ۱ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۳۸ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان قیمنت خورده است و سامسونگ گلکسی اس ۲۰ الترا نیز از ۲۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۲۰ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین اما همزمان با افزایش نرخ ارز در بازار روند قیمت ها در بازار تلفن های همراه برند اپل نیز افزایشی شده است به طوری که آیفون ۱۲ پرومکس با ظرفیت ۵۱۲ از ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۵۲ میلیون تومان رسیده است و مدل با ظرفیت ۲۵۶ آن نیز از ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است و آیفون ۱۲ پرو با ظرفیت ۲۵۶ نیز در این مدت گران شده است و این تلفن همراه از ۳۵ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۳۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است و آیفون ۱۲ مینی نیز از ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است و آیفون اس ای ۱۲۸ نیز از ۱۳ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

بررسی روند قیمت ها در بازار تلفن های همراه برند شیائومی نیز از افزایش قیمت ناچیز در این بازار حکایت دارد به طوری که شیائومی رد می نوت ۱۰ از ۵ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۵ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان رسیده است و شیائومی رد می نوت ۹ نیز از ۳ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۳ میلیون و ۷۴۹ هزار تومان رسیده است و شیائومی رد می نوت ۹ اس نیز از ۵ میلیون و ۷۴۹ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است و در بین تلفن ها همراه برند هواوی نیز این افزایش قیمت های ناچیز دیده می شود به طوری که هواوی وای ۸ پی از از ۳ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۳ میلیون و ۸۴۹ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز تلفن های همراه در جدول زیر آمده است:

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تلفن همراه قیمت طلا هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۳ قیمت ها در بازار تلفن های همراه برند هزار تومان رسیده ۵ میلیون ۳ میلیون ۹ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،گلکسی A۵۵ تقریبا از یک ماه قبل در بازار حضور دارد و فعلا با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

گلکسی A۳۵ که همزمان با A۵۵ روانه بازار شد، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و A۰۵s که جزو میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ است، کمتر از پنج میلیون فروخته می‌شود.

پوکو X۶ پرو که جزو گوشی‌های نسبتا جدید شیائومی به‌حساب می‌آید، کمی بیش از ۱۷ میلیون قیمت دارد و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ تلقی می‌شود.

ارزان‌ترین گوشی هوشمند شیائومی ردمی A۲ پلاس است و آنطرف می‌توانیم از آیفون ۱۳ پرو مکس به‌عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین گوشی‌های فعلی اسم ببریم.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸،

۹ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۳۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • همراه پرخرج
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد