Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری کنکور سراسری به عنوان گسترده‌ترین آزمون سراسری کشور، گفت: ۲۰ حوزه برای برگزاری کنکور سراسری در ناحیه یک در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به حضور عوامل ناحیه یک اهواز در روز‌های برگزاری کنکور سراسری افزود: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ داوطلب کنکور اعم از داوطلب زن و مرد در حوزه‌های این ناحیه آموزشی به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسی گمراوی با بیان اینکه آموزش و پرورش پس از برگزاری امتحانات نهایی در مقاطع نهم و دوازدهم، اکنون تجربه و درایت گرانسگی را در جهت برگزاری هرگونه آزمون یا امتحانی دارد، اظهار داشت: تهمیدات ویژه‌ای اعم از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، غربالگری و نظارت جدی بر روند آزمون در نظر گرفته شده است.

کنکور سراسری ۱۴۰۰ از روز ۹ تیرماه در سراسر کشور آغاز شده و به مدت ۴ روز و تا ۱۲ تیر ماه در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان خارجه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری کنکور 1400 برگزاری کنکور سراسری ناحیه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در استان کرمانشاه 282 حافظ قرآن کريم در اين آزمون در رشته هاي حفظ کل ده جزء وبيست جزءدر سه حوزه شهرستان کرمانشاه هرسين و جوانرود شرکت کردند. به قبول شده گان در اين آزمون در رشته 10 جزءمدرک معادل ديپلم در رشته20 جزءمعادل فوق ديپلم و در رشته حفظ کل در سه سطح معادل کارشناسي تا دکتري اهداء مي گردد

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه