Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:37:05 GMT

دادستانی همدان بر توزیع مرغ نظارت می‌کند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۴۹۷۳

دادستانی همدان بر توزیع مرغ نظارت می‌کند

به گزارش ایرنا، حسن خانجانی موقر روز یکشنبه در بازدید میدانی از محل توزیع مرغ همدان اظهار داشت: پنجشنبه و جمعه گذشته مشکل کمبود مرغ به وجود آمد که این مشکلات مقطعی برطرف شد.

وی افزود: میزان کشتار مرغ روزانه به دادستانی اعلام شده و این مجموعه هم مطابق با سهمیه های از پیش تعیین شده به دادستان های شهرستان درباره میزان مرغی که برای بازار آن شهرستان ارسال می شود اطلاع رسانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان با تاکید بر اینکه طبق مستندات و مشاهدات میدانی با کاهش تولید مرغ مواجه نیستیم اضافه کرد: مشکل کمبود مرغ در مرکز شهر مقطعی بود هر چند برخی افراد با سوء استفاده از این موقعیت، مرغ را با قیمت بالاتری به فروش رساندند.

خانجانی احتمال داد: کاهش جوجه ریزی سبب بروز مشکل بزرگتری شامل کاهش تولید مرغ و کمبود آن در ماه های آتی شود بنابراین دادستانی به عنوان مدعی العموم از هم اکنون بررسی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داده و اجازه اخلال در بازار را نمی دهد.

وی بیان کرد: پیگیر علل و عوامل کاهش جوجه ریزی در مرغداری ها بوده هرچند کمبود «دان» مرغ یکی از دلایلی است که ریسک پذیری مرغداران برای جوجه ریزی را کاهش داده است.

دادستان همدان ادامه داد: دادستانی از هم اینک با پیگیری مجدانه این مشکل و نظارت دقیق دنبال احقاق حقوق عامه است و در صورت محرز شدن کوتاهی از سوی هر اُرگانی آنها را مؤظف به انجام تکالیف شان کرده تا مشکل کمبود مرغ به حداقل برسد.

برچسب‌ها دادستانی کل کشور همدان دادگستری کل استان همدان گوشت مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادستانی کل کشور همدان دادگستری کل استان همدان دادستانی کل کشور همدان دادگستری کل استان همدان گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت پنج‌هزار خوابگاه متأهلی دانشجویی تا پایان کار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج، با اشاره به اینکه کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود، الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

وی افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل، مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد و داوطلبان کنکور در این منطقه نگرانی نداشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: چند مورد مشکل و تخلف در کنکور امسال داشتیم، برخورد لازم انجام و به هیئت مرتبط خود معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سه هزار خوابگاه متأهلی در سراسر کشور در دست ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به پنج‌هزار خوابگاه می‌رسد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی صورت گرفته است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی دو هزار ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته خواهد شد.

کد خبر 748448

دیگر خبرها

  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است