Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ حقیقی استاندار زنجان در آئین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی ۱۴۰۰ که بصورت ویدئو کنفرانس با حضور وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: در روز‌های کرونایی معلمان سنگ تمام گذاشتند و فرهنگیان زنجانی در تولید محتوا بسیار خوب و موفق عمل کردند.

او افزود: در استان زنجان ۱۰ هزار نفر همیار سلامت داریم که معلمان درصد قابل توجهی از آن‌ها را تشکیل می‌دهند و در پیک چهارم کرونا در کنترل این ویروس بسیار نقش آفرین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار زنجان به پیگیری مطالبات فرهنگیان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اختصاص سهمیه مسکن ملی در بهترین نقطه شهر برای فرهنگیان یکی از آنهاست.

حقیقی اختصاص ۵ درصد کمک شهرداری‌ها به آموزش و پرورش، ارتقاء رتبه کنکور استان زنجان از ۲۳ به ۱۶، افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان، اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی به آموزش و پرورش را از دیگر اقدامات استان زنجان بر شمرد.

او به آغاز کلاس‌های تابستانی دانش آموزان هم اشاره کرد و گفت: امسال با تشکیل ستاد‌های شهرستانی اوقات فراغت از موازی کاری‌ها پرهیز شده است.   استاندار زنجان با اشاره به سهم یک درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان به بخش ورزش، عنوان کرد: روز گذشته این میزان اعتبارات برای بخش ورزش در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مصوب شده و امید است که استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.
حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان هم با گرامیداشت یاد و نام شهدای استان زنجان گفت: زنجان ۳۵۳۵ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که ۵۲۹ نفر آن‌ها دانش آموز بودند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار زنجان کلاس های تابستانی نماینده ولی فقیه زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول