Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: قریب ۵۰ درصد املاک آموزش و پرورش مستندسازی شده و استان کرمان جزو شش استان اول در کشور در این حوزه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان،تفاهم‌نامه ساخت دو مجتمع آموزشی تمام هوشمند در شهر مس سرچشمه رفسنجان صبح امروز با حضور قاسم احمدی‌لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، احمد اسکندری‌نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، سیدمحمد واعظی‌نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه، مدیر آموزش و پرورش رفسنجان و جمعی از  خیرین شهرستان رفسنجان در محل هتل جهانگردی رفسنجان امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم احمدی‌لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم با اشاره به اهداف خود از سفر به استان کرمان اظهار داشت: ما یک سفر دو روزه به استان کرمان داشتیم و راجع به موضوعات مختلف آموزش پرورش برنامه ریزی کردیم که یکی از مهم‌ترین این موضوعات مستندسازی املاک و اراضی آموزش پرورش در استان کرمان است.

وی با اشاره به اینکه با آمارهای ارائه شده خوشبختانه وضعیت استان کرمان خوب است عنوان کرد: استان کرمان جزو شش استان اول در کشور است با این وجود با آنچه که مطلوب ما است فاصله داریم.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما قریب به 50 درصد از املاک آموزش و پرورش کشور مستندسازی شده است گفت: آمار استان کرمان در این مورد کمتر است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته با مدیران کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل آموزش پرورش استان نشستی برگزار شد افزود: قول داده شد تا پایان تابستان امسال سند تک برگ بخش اعظمی از اراضی که دفترچه‌ای بودند را نهایی کرده و مابقی را در دستور کار قرار دهیم.

معاون ‌پارلمانی وزارت آموزش و پرورش: 42 درصد دانش‌‌آموزان به سمت رشته‌های فنی گسیل می‌شوند‌معاون وزیر علوم: اعتبارات آموزش عالی در سال 1400 به 20هزار میلیارد تومان رسید

احمدی‌لاشکی با اشاره به اینکه رفسنجان یکی از حوزه‌هایی است که دارای یک قدمت قابل قبول فرهنگی و آموزشی است افزود: امروز تفاهم‌نامه‌ای  با حضور بخش خیرساز امضا شد که 4 مدرسه توسط شرکت مس برای آموزش پرورش ساخته خواهد شد که از این تعداد دو مدرسه تمام هوشمند هستند و عصر امروز کلنگ این مجموعه بر زمین زده می‌شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: ره آورد این تفاهم و تعامل می‌تواند منتج به یک کار بزرگ و تربیت انسان‌های شایسته شود.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش استان کرمان ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد وزارت آموزش و پرورش استان کرمان معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش آموزش پرورش استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صادق ستاری فرد در آیین افتتاحیه صعود پانصد معلم کوهنورد هشت استان جنوب کشور به قله «بل» در شهرستان اقلید استان فارس، گرامیداشت هفته معلم و یادواره شهدای فرهنگی کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: معلمان قله‌های بسیاری همچون قله های؛ علم، عطوفت، مهربانی، نجابت، ایثار و از خود گذشتگی را فتح  و وجودشان را برای دانش آموزان هزینه می‌کنند.
وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی توجه به سرمایه انسانی بود که پیروزی را ممکن ساخت لذا گردهمایی معلمان حول یک محور باعث تحول در جامعه می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پیامبر اسلام در ابتدا برای نیل به هدف تربیت نیروی انسانی، مسجد را بنا کرد لذا اکنون ما هم در آموزش و پرورش نیاز به ایجاد فضا‌های مختلف آموزشی و تربیتی مطلوب داریم تا تربیت به معنای واقعی کلمه محقق شود.
صادق ستاری فرد ادامه داد: گام بعدی پیامبر (ص) ارائه محتوا بود و قرآنی را که از جانب خداوند بر او نازل شد به جامعه معرفی کرد و امروز ما باید بر اساس سند تحول بنیادین، محتوای خوب ارائه دهیم.
گفت: نظام محاسبه‌ای که پیامبر (ص) انجام دادند همان نظام ارزشیابی امروزی است که ما باید در دستور کار قرار دهیم، زیرا جهت دهنده همه ارکان تربیتی، نظام ارزشیابی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ، پارسال به صراحت از هزینه کردن در آموزش و پرورش به عنوان سرمایه گذاری یاد کردند،  بنابراین ضروری است که سهم بودجه‌ای آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور، افزایش یابد.
۵۰۰ معلم کوهنورد از هشت استان اصفهان، بوشهر، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، یزد و فارس صبح امروز به قله «بل» بلندترین قله استان فارس صعود کردند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش