Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - طرح اجرایی پروژه احداث بیمارستان دولتی در منطقه 19 امروز در صحن شورا تصویب و بزرگترین گام برای منطقه 19 کلید خورد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به مساعدت های شهردار تهران و اعضای شورای شهر و پیگیری های صورت گرفته برای احداث این بیمارستان در منطقه گفت: با توجه به مذاکرات متعدد و پیگیری های مکرر این منطقه مبنی بر احداث بیمارستان دولتی و موافقت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نهایت طرح احداث این بیمارستان در سیصد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه احداث نخستین بیمارستان تخصصی دولتی در این منطقه را گامی مهم و ارزشمند در راستای توسعه منطقه و تحقق شعار تهران شهری برای همه دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام و در همین راستا نیز زمینی از سوی شهرداری به ساخت این بیمارستان اختصاص داده شده و در اقدامی مشترک عملیات آن وارد فاز اجرایی شده است.
توکلی با بیان اینکه احداث بیمارستان در این منطقه از مطالبات ضروری و چندین ساله شهروندان این منطقه بوده خاطرنشان کرد: با توجه به دولتی بودن این بیمارستان و صرف هزینه های درمانی کمتر نسبت به بیمارستان های خصوصی، مورد رضایت و استقبال بیشتری از سوی شهروندان منطقه قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی